حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مینیون ها از اولین تصویر منتشر شده از پلوتو محبوب تر هستند

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

بالاخره گام بزرگ دیگری درزمینهٔ فضانوردی برداشته شد و ناسا اولین عکس از سیاره کوتوله پلوتو را منتشر کرد. امروز که اولین عکس از این سیاره کوتوله دورافتاده منتشر شد افق های تازه‌ای درزمینهٔ اکتشاف فضا گشوده شد. در ادامه همراه باشید.

به نقل از ویکی‌پدیا

[su_quote]پلوتو ازنظر بزرگی پس از اریس، دومین سیاره کوتوله منظومه خورشیدی است که از هنگام کشف در سال ۱۹۳۰ تا ۲۴ اوت ۲۰۰۶ نهمین سیاره سامانه خورشیدی بود؛ اما اکنون بنا بر تعریف نوین اتحادیه بین‌المللی اخترشناسی یک سیاره کوتوله و همچنین به عنوان نمونهٔ نخست از رده جدید اجرام فرانپتونی به شمار می‌رود. «پلوتو» گویش زبان انگلیسی است و در زبان فرانسه به آن «پلوتون» می‌گویند.[/su_quote]

البته لازم به ذکر است که طبق اندازه‌گیری‌های جدید کاوشگر افق‌های جدید، اکنون پلوتو با قطر ۲۳۶۸ کیلومتری، از اریس با قطر ۲۳۲۶ کیلومتر بزرگتر است و از نظر اندازه، بزرگترین جرم کمربند کوئیپر و بزرگترین سیاره کوتوله منظومه شمسی است.

Screen_Shot_2015-07-14_at_9.32.41_AM.0

طبق  اطلاعاتی از سایت Google Trends به دست آمده و چند مورد جستجو توسط این ابزار مقایسه شده‌اند، مینیون های بامزه از مواردی مثل ناسا، پلوتو، افق‌های تازه و شرکت ۲ بیشتر جستجو شده‌اند و طرفداران بیشتری دارند. البته این موارد فقط مربوط به سال ۲۰۱۵ است. همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید این آمار از سال ۲۰۰۴ تا سال ۲۰۱۵ ترتیب داده شده‌اند. در این آمار انیمیشن شرک  ۲ و کلمه ناسا در سال ۲۰۰۴ بیشترین جستجو را داشته‌اند اما در مرور زمان همه‌ی این موارد سقوط کرده و از چشم کاربران خارج‌شده‌اند اما داستان برای مینیون های زرد پفکی متفاوت است. از اواخر سال ۲۰۱۳ مینیون ها با رشد عظیمی رو به رو شدند و تمام شرکت‌های فضایی و سیارات را در گرد خاک خود گم کردند. خوب است بدانیم که مینیون ها برای اولین بار در انیمیشن من نفرت‌انگیز که در سال ۲۰۱۰ معرفی شد حضور داشتند و  بعد از ۳ سال دوباره در انیمیشن من نفرت‌انگیز دو حضور پیدا کردند که با استقبال عظیم هواداران رو به رو رقیبانی مانند The Croods را تار و مار کرد. کمی عجیب است که یک انیمیشن بتواند موارد علمی و نجومی را در آمار و ارقام پشت سر بگذارد البته در دنیای بزرگ اینترنت هیچ‌چیز غیرممکن نیست.

نظرات خود را درباره این آمار مینیونی در میان بگذارید.

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/7/14/8959801/minions-pluto-nasa-chart” target=”blank” background=”#46bfb1″]The Verge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ramin.tomcat

“مینین” خونده میشه (minien)

Nimakarimi79

البته درستش minion هس به معنی نوکر

ramin.tomcat

شما خود فیلم رو اگه دیده باشی میبینی که میگه “مینین”

حمید

کل دنیا مینویسن minion

minion نوشته میشه ولی به خواننده بستگی داره که چجوری تلفظ کنه

Ari khan

انصافا خیلی با حالن!!!کاش این مینیون ها واقعیت داشتن!!خخخخخ

euler

اتفاقا این نشان دهنده بی سواد بودن و مضحک بودن دنیای ماست

kingali3000

چه جالب!
منتظر انیمیشنش هستم!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....