حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‎اَپ : با Paperama تا کنید و خلاقیت خود را گسترش دهید

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

یاد دوران کودکی به خیر که با یک هواپیمای کاغذی ساعت‌ها خوش بودم. یادش به خیر قایق های کاغذی که به آب می‌انداختیم. با کمرنگ شدن این خاطرات شیرین و مهاجرت همگان به دنیای دیجیتال کم‌کم بازی‌های آن دوره هم دارند راهشان را به گجت های ما باز می‌کنند. امروز می‌خواهیم مروری داشته باشیم بر بازی Paperama که به شما کمک می‌کند با تا کردن یک کاغذ و شکل دادن آن برای عبور از مرحله کمی به خاطر گذشته برگردید.

Screenshot_2015-07-12-13-47-30

گیم پلی بازی بسیار ساده است و وقتی‌که بازی را اجرا می‌کنید یک دکمه بزرگ پلی در مقابل شماست. زمانی که این دکمه را لمس می‌کنید به منوی انتخاب فصل مرحله‌ها منتقل می شوید. این بازی از ۴ فصل تشکیل شده که هر فصل شامل ۲۴ مرحله جالب و جذاب می باشد که می تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند.

Screenshot_2015-07-12-13-47-37

وقتی وارد یک مرحله می شوید در قسمت وسطی تنها کاری که باید بکنید تا کردن است. باید تا جایی به تا کردن ادامه دهید که کاغذتان به شکل مورد نظر شبیه باشد. البته باید اشاره کنیم که تعداد تا کردن‌ها محدود است و به فرض مثال اگر در ۴ تا کردن به شکل مورد نظر نزدیک نشوید مرحله را باخته‌اید.

Screenshot_2015-07-12-13-47-37

در سمت راست هر مرحله هم می توانید به گزینه هایی مانند ریسیت کردن مرحله، راهنمایی، بازگشت به یک گام عقب تر و مرحله‌ها دسترسی داشته باشید. در گزینه راهنمایی می توانید از بازی کمک بخواهید تا یک گام به شما کمک کند که به خودی خود بسیار کاربردی است.

Screenshot_2015-07-12-13-47-48

در سمت چپ هم میزان امتیاز شما و تعداد تا هایی که انجام داده‌اید و تعداد تا های باقی مانده برای شما به نمایش گذاشته می شود تا سنجیده عمل کنید و به راحتی در این بازی معمایی نبازید.

bazaar

play

apple

نظرات خود را درباره این بازی معمایی با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soltanmsh

خیلی سخته! :wacko:
دارم بازی میکنم :mail:

Different_boy

همون علم تا کردن کاغذ ژاپنی هاست.خوبه.فکری هم هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....