حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‌اَپ: کروی؛ توپ را به نقطه پایان ببر!

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

بازی “کروی” عنوان بازی جدید ایرانی برای سیستم‌عامل اندروید است. در بازی “کروی” یا “توپ کروی” شما باید توپی را به سمت نقطه پایان ببرید. این بازی توسط گروه بازی‌سازی و برنامه‌نویسی بهین‌تارا ساخته‌شده است و بر پایه موتور بازی‌سازی یونیتی (Unity) ساخته‌شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

SCR3

در این بازی، شما باید یک توپ کروی را با دکمه‌های در نظر گرفته شده که به سمت چپ یا راست هستند را کنترل کنید و از همه‌ی موانعی که در بازی وجود دارد، با موفقیت عبور کنید و سپس به نقطه پایان بروید. این بازی به صورت مرحله‌ای است و هر محله نیز فرق می‌کند. برای واردشدن به مرحله بعدی باید ار روی همه‌ی موانع عبور کنید.

SCR2

این بازی شامل ۵ فصل با نام‌های فصل بهار، فصل ایران، فصل رایانه، فصل آبنبات و فصل جنگ می‌باشد و کل مرحله‌ها به ۷۰ مرحله می‌رسد. هر فصل، محیط جذابی دارد و روند بازی نیز ساده طراحی‌شده است. فصل اول بازی رایگان است اما چهار فصل بعدی را می‌توانید با قیمت ۱۰۰۰ تومان خریداری کنید. برای ورود به فصل بعدی باید فصل قبلی را به پایان برسانید.

SCR7

موانع مختلفی در این بازی وجود دارد؛ برای مثال سیم‌برق که نباید به آن برخورد کنید و یا سطح‌هایی که بعد چند ثانیه خراب می‌شوند و دیگر موانعی که در حین بازی توضیحات آن داده خواهد شد.

SCR4

در حین بازی، کلماتی به شما داده خواهد شد که در قسمت آرشیو بازی در صفحه اصلی قرار خواهند گرفت. در انتهای بازی همه‌ی آن‌ها در این قسمت جمع می‎‌شوند و باید رمز بازی را از روی حروف‌ها پیدا کنید. اگر توانستید رمز را پیدا کنید، می‌توانید آن را به ایمیل سازنده که در برنامه قرار دارد، ارسال کنید.

SCR5

گرافیک این بازی نسبت به دیگر بازی‌های ایرانی منتشرشده برای اندروید بهتر است و شما را در حین بازی‌‎کردن، اذیت نمی‌کند.

حرف سازنده بازی:

بازی کروی از یه ایده خیلی ساده شروع شد و در طول ساخت بازی، هم در بازی و هم در تیم پیشرفت زیادی داشتیم و بازی رو مرتباً بهبود دادیم و با توجه به سختی‌های کار و اینکه اولین پروژه تیم ما بود با مشکلات زیادی مواجه شدیم. ما امیدواریم که ان‌شاءالله بتونیم در پروژه‌های آینده پیشرفت چشم‌گیری داشته باشیم و بتونیم به هدفمون که ساخت برنامه‌های مفید و کاملا ایرانیه برسیم و مایه افتخار کشورمون ایران باشیم.

com.BehinTara.Koravi

کروی

استودیو بهین‌تارا
رایگان با پردازخت درون برنامه‌ای

۲۲٫۲ مگابایت برای سیستم‌عامل اندروید

Download Bazaar

می‌توانید نظر خود را در بخش نظرات با سازنده این بازی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soltanmsh

خوبه! :rose:

smja1376

خوب نیس عالبه عالیییییی

smja1376

با سلام
این بازی ازنظر من که عالی بود یعنی هر کی این بازی رو نگیره ضرر کرده
سریع برید و دانلود کنید راسی یادتون باشه براش نظر بذارید
چون فعلا وقت وقت حمایت از بازی های خوب ایرانیه
:yes: :yes: :yes: :mail: :mail: :mail: :mail: :yahoo: :yahoo:

kingali3000

قشنگ معلومه از عوامل خود بازی هستیا!!!
ایشالا موفق باشید

chalton

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی