حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل دستور تهیه ۹۰ میلیون آیفون ۶ اس همراه با فورس تاچ را صادر کرد

نوشته

8 سال قبل | 10 دیدگاه | ترنجی

آیفون های اپل پرفروش اند؛ آنقدر پرفروش که روز ها و یا شاید هفته های اول آرزوی هر طرفداریست که بتواند آن را “خریداری” کند. اما این بار قضیه متفاوت است و سفارش انبوهی آیفون از سوی اپل طرف هستیم. طبق این گزارش کوپرتینویی ها بین ۸۵ تا ۹۰ میلیون آیفون ۶ اس همراه با فورس تاچ سفارش داده اند. برای اطلاعات بیشتر ترنجی را دنبال کنید.

فورس تاچ به گفته اپل دومین اختراع بزرگ دنیای لمسی پس از مولتی تاج است؛ اپل واچ و سپس مک بوک های جدید اولین میزبانان این تکنولوژی بودند و طبق این گزارش حالا آیفون ۶ اس شاهد این ویژگی خواهد بود. سال گذشته اپل برای آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس بین ۷۰ تا ۸۰ بسته درخواست داده بود از این رو انتظار می‌رود فروش این نسل از آیفون تا ۱۰ درصد بالاتر باشد.

AppleInsider در ماه فوریه به طور رسمی طی گزارشی اعلام کرد که نام این نسل از آیفون ۶ اس است و ویژگی فورس تاچ موردی‌ست که اپل مانور بسیــــاری برروی آن خواهد داد. همچنین انتظار می‌رود این نسخه با یک رنگ جدید به نام Rose gold عرضه کند که همانند رنگی است که در اپل واچ ادیشن استفاده شده است.

سایز صفحه نمایش نیز ثابت مانده و در ۲ نسخه ۴.۷ (با کد N71) و ۵.۵ اینچی ( با کد N66)عرضه خواهد شد و در قلب تپنده این دستگاه سی پی یو A9 نهاده شده است و ۲ گیگابایت رم نیز مکمل آن خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیفون ها پرفروش اند و اظهار عمومی روی خوشی به آن ها نشان می‌دهند. شاید این بار به دلیل استفاده از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و رم بیشتر استقبال گسترده تری از آن شود. این نسل از آیفون در شهریور ماه معرفی و چند روز بعد عرضه عمومی خواهد شد.

[su_button url=”http://appleinsider.com/articles/15/07/08/apple-orders-up-90-million-iphone-6s-units-with-force-touch-for-2015—report” target=”blank” background=”#377431″]appleinsider[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mortal galaxy

یه احساسی بهم میگه که اپل تو مراسم معرفی ایفون ۶ کولاک میکنه.

نارنج بیطرف

همیشه سری s اپل نسخه تکامل یافته ای بوده
مثل نوت سامسونگ

Mammad Gherghi

درسته طراحیش عوض نمیشه ولی امیدوارم برجستگی دوربینش رو درست کنه + اون خطهای پلاستیکی پشتش

Mortiii

واقعاً عالیه،حتماً مطمئن هستن کل انقدر تقاضا براش زیاد دادن،الحق هم ایفون ها همیشه گوشی های عالی هستن

نيما

۹۰ میلیون ؟؟؟؟
فک کنم میحوان لشکر کشی کنن :scratch:

mahyar

D:

farhad funny

عاشقتم اپل بخدا بغض گلومو گرفته چرا فایو اسمو فروختم …امسال سال کولاک کردن اپله

farhad funny

بچه ها من تازه واردم تو این سایت وباید بگم خیلی خوشم اومد از ترنجی چون برسی های خیلی جالبی میزاره .مقایسه هاش عالیه ..خیلی بهتر از دیجیاتو و زومیته از این لحاظ

saber133

ترنجی از همه لحاظ بهترینه سالار … یکی یک دونه هست دور دونست این پسر تازهمتولد شده همه رو تغییر میده.. چون ترنجیست هم دلو هم دم کاربرایست.
………
لحظه شماری میکنم آیفون های جدید برسند میترکونند واقعا میترکونند … البته نباید انتظار اینو داشته باشیم دوربین بره داخل ولی با اینکه یکم گوشی کلفت تر ممکنه بشه احساس میکنم خیلی تو دید نباشه البته خداییش هم الان هم تو دید نیست ما خیلی حساس میشیم الان من دارم هیچ مشکلی ندارم باش ولی فقط امید وارم طلاییشو بیشتر طلایی کنه و از زرد بودن خارج کنه
قیمتش درست حسابی باشه بونیم یک ۶۴ بزنیم تو گوشش

رضا (z best)

جادویی به نام اپل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....