حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت در حال یکسان سازی حساب توسعه دهندگان ویندوز و ویندوز فون است

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

هر چه به تاریخ ۷ مرداد نزدیک‌تر می‌شویم٬ تعداد و حجم اخبار مربوط به ویندوز بیشتر می‌شود و ما در ترنجی تلاش داریم تا اخبار مربوط به این کنفرانس مهم و تاریخی را به صورت کامل پوشش دهیم. مایکروسافت طی ایمیل رسمی به توسعه‌دهندگان خود اطلاع داده است که در حال یکسان سازی حساب توسعه دهندگان (دولوپری) برای ویندوز و ویندوز فون است. این اقدام در راستای یکسان سازی فروشگاه نرم افزاری در ویندوز ۱۰ صورت گرفته است.

با ترنجی همراه باشید…

مایکروسافت قصد دارد تا دست به کار بزرگی بزند و فروشگاهی واحد را برای کاربران ویندوز ۱۰ طراحی و در دسترس قرار دهد. فروشگاهی که به طور حتم یکی از مهم‌ترین ارکان ویندوز خواهد بود و اهمیت آن برای مایکروسافت نسبت به دیگر ارکان ویندوز ۱۰ ٬ دو چندان است.

در راستای یکسان سازی فروشگاه نرم افزاری٬ مایکروسافت دست به تغییر و تحول زده است و در اقدامی از قبل پیش بینی شده٬ حساب کاربری توسعه دهندگان ویندوز و ویندوز‌فون را یکی کرده است.

store windows

به نقل از ایمیل رسمی مایکروسافت:

توسعه‌ دهنده عزیز
اکانت کاربری ویندوز یا ویندوز فون شما به داشبورد جدید Windows Dev Center منتقل شده است. شما با استفاده از آن می‌توانید:
  • برنامه‌های خود برای ویندوز یا ویندوزفون را از یک راه و به صورت مشترک وارد استور کنید.
  • شما امکان مدیریت برنامه‌های قبلی به صورت دسته جمعی به صورت یک پکیج واحد را دارید. (چه در ویندوز ۱۰ موبایل و چه در ویندوز ۱۰ کامپیوتر)
  • امکان پرداخت پول به عنوان یک ترکیبی واحد٬ چه در حساب ویندوز ۱۰ موبایل و چه در کامپیوتر
  • امکان تنظیم زمان انتشار برنامه را دارید.
  • امکان تبلیغ برنامه‌ی شما از طریق راه‌های پولی و مجانی فراهم است.
  • می‌توانید برنامه‌های خود را در ۲۴۲ بازار مختلف به فروش برسانید.
  • امکان مشاهده‌ی آمار داده‌های خروجی (تعداد دانلود شدن برنامه٬ تعداد فروش٬ پول به دست آمده و نظرات) به شکل جدیدی فراهم شده است.
  • توانایی انتشار IAPS های مستقل برنامه‌های شما و امکان انتشار موارد بیشتر
توجه داشته باشید که این امکانات و امکان دسترسی و ارسال برنامه برای ویندوز ۱۰ بعد از انتشار ابزار‌های جدید (احتمالا در کنفرانس ۷ مرداد) فراهم می‌شود. (در حدود سه هفته‌ی دیگر)

نظر شما در این باره چیست؟ آیا یکسان سازی حساب کاربری می‌ تواند توسعه‌دهندگان را به ساخت نرم افزار‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ ترغیب کند؟

[su_button url=”http://wmpoweruser.com/microsoft-in-the-process-of-merging-windows-and-windows-phone-developer-accounts/” target=”blank” background=”#377431″]wmpoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com