حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات جدیدی از کارت گرافیک GTX 950 انویدیا فاش شد؛ GTX 950Ti در کار نیست!

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

ساعاتی پیش وب‌سایت VideocardZ اطلاعات جدیدی را از کارت گرافیک میانرده انویدیا یعنی GTX 950 فاش کرد؛ این کارت گرافیک قرار است تا چند هفته دیگر و با قیمت حداقل ۱۵۰ دلار به بازار عرضه شود.

با ترنجی در ادامه مطلب و آشنایی بیش با این کارت گرافیک میانرده همراه باشید.

مدتی پیش قرار بود این کارت گرافیک با نام GTX 950Ti به بازار عرضه شود اما اکنون ما می‌دانیم که نام GTX 950 برای این کارت گرافیک برگزیده شده است، این کارت گرافیک از تراشه‌ای نسبتاً قوی به نام GM206-250 بهره می‌برد که نسخه ضعیف‌ شده تراشه GM206-300 است.

علاوه بر این ها این کارت گرافیک رقیب مستقیم کارت گافیک R7 370 می‌باشد و دارای رابط حافظه ۱۲۸ بیتی است، خروجی های این کارت گرافیک میانرده شامل ۳ درگاه HDMI و یک درگاه DisplayPort 1.2 و DVI می‌باشد.

در هر صورت این کارت گرافیک نسخه‌ای ضعیف شده از کارت گرافیک GTX 960 است و انتظار می‌رود در طی چند هفته آینده رونمایی شود.

نظر شما چیست؟ آیا این کارت گرافیک میانرده می‌تواند با مشخصات ضعیف‌تر خود در نبرد با R7 370 پیروز شود؟

نظرات خود را با ما در میان بگزارید.

منبع: [button url=”http://videocardz.com/57015/confirmed-nvidia-to-launch-geforce-gtx-950″ postid=”” style=”btn-primary” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]VideocardZ[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com