حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل نسل بعدی آی‌فون را پیش از عرضه در ماه سپتامبر وارد تولید می‌کند

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

گزارش جدیدی درباره نسل بعدی آی‌فون منتشرشده است که نشان می‌دهد آی‌فون ۶اس اکنون وارد مرحله تولیدشده است. دیجی‌تایمز به نقل از منابع در زنجیره تامین می‌گوید که تولیدکنندگان اصلی اپل با نام فاکس‌کان و پگاترون درحال حاضر اجزاء لازمه را دریافت کرده‌اند. انتظار می‌رود فروش آی‌فون‌های جدید از ماه سپتامبر آغاز شود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

گزارش بلومبرگ در ماه گذشته به این اشاره‌کرده است که آی‌فون ۶اس می‌تواند با فورس تاچ (Force Touch) در ماه ژولای وارد تولید شود. اپل، آی‌فون ۶اس را در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد و تولید آن را از ماه جاری شروع می‌کند تا این تولیدات پاسخ‌گوی تقاضای زیاد مصرف‌کننده‌ها باشد.

احتمال دارد که نسخه‌ی دارای فورس تاچ مک‌بوک و اپل واچ همراه آی‌فون ۶اس از راه برسند. گزارشی در اوایل هفته جاری به یک دستگاه با پردازنده سریع‌تر LTE اشاره‌کرده بود که می‌تواند سرعت دانلود تا ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه را ارائه دهد و همچنین شاید شامل یک باتری بزرگ‌تر نیز شود.

با عرضه آی‌فون ۶ و آی‌فون ۶ پلاس، اپل توانست موقعیت خود را در این زمان محکم‌‌تر کند و احتمالا قرار نیست که در نسل بعدی آی‌فون شاهد یک ارتقاء ظاهری نسبت به نسل قبل باشیم. امروز خبری درمورد عرضه نسخه صورتی رنگ آی‌فون ۶اس منتشرشده بود که قرار است همراه با دیگر رنگ‌های آی‌فون به فروش برسد.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Report-Apples-next-gen-iPhone-enters-production-ahead-of-September-release_id71143″ target=”blank” background=”#377431″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

اپل رو باتریش باید بیشترکار کنه بقیه قسمتاش عالیه

mostafasaeedix

ادم اینقدر از بقیه قسمتاش راضیه و لذت میبره از کارکردن باهاش که اصلا باتری به جشمش نمیاد .
هرچند باتریشم از خیلی از اندرویدی ها بهتره الان . با اومدن ios 9 بهترم میشه …

just sony fuck oder

من جدیدا فهمیدم ۹۵ درصد مردم احمقن چون با وجود گوشیای سونی میرن اپل و سامسونگ میخرن اونا تا حالا سونی نگرفتن دستشون تا عاشق صفحه نمایش z1 بشن اپل کار داره تا به سونی برسه

mostafasaeedix

مام که اصلا نمیدونیم شما سامسونگی هستی دل انگیز :good:

alanda

🙁 :negative: :wacko: 🙁 :unsure:

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی