حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر OLED منعطف اپل واچ توسط سامسونگ تامین خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل، سامسونگ، نمایشگر

سامسونگ مکرراً از قرارداد خود با اپل در زمینه طراحی پنل های صفحه‌نمایش برای اپل واچ صحبت کرده است. حال این شرکت در کنار LG به دومین تأمین‌کننده صفحه‌های OLED اسمارت واچ اپل تبدیل می‌شود. این دو شرکت بزرگ کره‌ای در حال حاضر تنها تأمین‌کنندگان چنین صفحه‌های نمایش به‌حساب می‌آیند. امروز گفته می شود که نمایشگر OLED منعطف اپل واچ توسط سامسونگ تامین خواهد شد.

نمایشگر OLED منعطف اپل واچ

اپل معمولاً دو یا سه شرکت بزرگ را به‌عنوان تأمین‌کنندگان محصولات خود برمی‌گزیند تا هم از عهده تقاضای فراوان محصولاتش بربیاید و هم بتواند قیمت قطعات تولیدی را در حالت تعادل نگه دارد. اپل به‌تازگی با دو شرکت LG و Samsung در جهت تولید صفحه‌نمایش‌های قابل خم OLED قرارداد بسته که نازک‌تر و سبک‌تر از صفحه‌های فعلی مورداستفاده هستند.

سامسونگ لوگو

سامسونگ لوگو

اگرچه سامسونگ و ال‌جی به‌عنوان تأمین‌کنندگان قطعات اصلی اسمارت واچ اپل به‌حساب می‌آیند، اما هردو شرکت با اپل درزمینه ابزارهای پوشیدنی رقابت سختی دارند. همه این برندها سیستم‌عامل مخصوص خود را در اسمارت واچ‌های خود قرار داده‌اند. اپل به‌تازگی از Watch OS 2، پرده برداشت. LG Watch Urbane LTE از سیستم‌عامل مبتنی بر وب و سامسونگ هم از سیستم‌عامل تایزن در اسمارت واچ‌های خود بهره می‌برد. اپل واچ توانسته رکورد فروش بهتری نسبت به رقبا برجای بگذارد (فروش تقریبی ۲٫۷ میلیون دستگاه).

این آمار را اپل از اوایل April تا اواسط June ثبت کرده است. البته بسیاری از کارشناسان تخمین‌های خود درباره میزان فروش اپل واچ را کاهش داده‌اند. سامسونگ به‌تازگی اولین اسمارت واچ خود با صفحه‌نمایش مدور را با نام Gear A، (همچنین اسم رمز Orbis) به همراه نسخه بروز شده تایزن رونمایی خواهد کرد. سامسونگ همچنین با چند شرکت بزرگ درزمینه تولید اپلیکیشن برای این اسمارت واچ به توافق رسیده است.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حامی اندروید

به نظر من چیزی که باعث شده اپل هر جنس بنجلی رو با قیمت خدا تومن بده بازار و فروش خوبی هم کنه اسم شرکتش هست که اسم یه میوه ایه که مردم بهش حس خوبی دارن . پس اگه خواستید روزی شرکتی بزنید حتما اسم میوه روی شرکتتون بذارید .

tech lover

ینی فقط به خاطر اسم میوه هست؟
من خودم سامسونگی هستم ولی همیشه اپل رو جزو بهترین ها میدونم.هیچوقت جنس بنجل نمیفروشه.
شاید نسبت به هزینه ساخت گرون باشه ولی بنجل نیست.

Feili

اون که جنس بنجل میده دست مردم اپل نیست بلکه سامسونگه

ahmadM2

feili خجالت بکش شرم کن
حداقل بزار شرکت مطبوعت از others بیاد بیرون بعد بیا اینجا کری بخون

ADIDAS
سینا عطایی

این ویدیو از پایه ایراد داره دوست من
اندازه گیری دما باید روی بدنه دستگاه صورت بگیره نه با نرم افزار

Nimakarimi79

اقا کسی میدونه نسل دومش کی میاد؟امسال یا سال دیگه؟

Ari khan

احتمالا سال دیگه

chalton

سامسونگ روح بخش دنیای تکنولوژی 👏❤️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....