حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ابزار جیلبریک TaiG برای پشتیبانی از iOS 8.4 آپدیت شد

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

هفته پیش بود که تیم چینی TaiG، جیلبریک خود را برای iOS 8.3 عرضه کردند و دیروز iOS 8.4 منتشر شد اما آیا به این معنی است که برای جیلبریک‌شدن این نسخه باید هفته‌ها و ماه‌ها را صبر کنیم؟ خوش‌بختانه این نسخه هم قابل جیلیریک است و این گروه، ابزار جیلبریک TaiG را برای iOS 8.4 آپدیت‌کرده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

ابزار جیلبریک TaiG

اخیرا این گروه اعلام‌ کردند که جیلبریک iOS 8.4 آن‌ها هم‌اکنون در دسترس است. گویا اپل زحمت رفع اکسپلویت‌هایی (کدهای مخرب) که آن‌ها برای جیلبریک iOS 8.3 استفاده کردند را نکشیده است یا اپل هنوز هم آن‌ها را کشف‌نکرده است که می‌تواند خبر خوبی برای جیلبریک iOS 9 باشد. این احتمال وجود دارد که این اکسپلویت‌ها (کدهای مخرب) در نسخه جدید iOS رفع‌ شوند. TaiG اشاره‌ای به تیم جیلبریک دیگری از چین با نام PP منتسب به stolen کرده است.

برای دانلود این ابزار جیلبریک می توانید سری به وب‌سایت TaiG برای آپدیت بزنید. این گروه ابزار جیلبریک را برای پشتیبانی از iOS 8.4 آپدیت‌‌کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسين

دیشب آپدیت کردم ، اپل موزیک واقعا سرویس خوبیه ، هرچند به خاطر سرعت خیلی بالا (فعل معکوس) اینترنت ، نتونستم سرویسو فعال کنم ، خدارو شکر این ورژن خیلی گیر و دار جیلبریک نداره :yes: ، ممنونم بابت خبر

Hami-Android

سلام . من حامی اندروید کاربر جدید هستم . :bye:

Ari khan

سلام
خوش اومدین :rose:

حامی اندروید

ممنون . سطح کاربرای اینجا چجوریه ؟

Shahspik

خوش اومدی حامی :rose:

عليرضا

میگن چون آی او اس بعدی جیلبریک نمیشه یا سخته و طول میکشه عمدا اپل این نسخه آخر رو کاری کرده زود جیلبریک شه کسایی که جیلبریک دوست دارن از این نسخه استفاده کنن چون آخریه

hamidreza2000m

بیخود میگن!
🙂

Auroro

یادش بخیر

TheFreeCritic

ههه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی