حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی جی ۴،جی ۳ و جی ۲ اندروید ۵٫۱٫۱ را دریافت نمی‌کنند; منتظر اندروید ۶ باشید

نوشته

8 سال قبل | 45 دیدگاه | ترنجی

اگر شما یکی از سه گوشی ال جی جی ۴، ال جی جی ۳ یا ال جی جی ۲ دارید پس باید این خبر را تا انتها دنبال کنید چون که به نظر می‌رسد که ال جی جی ۲، جی ۳ و جی ۴ اندروید ۵٫۱٫۱ را دریافت نخواهند کرد و مستقیماً به اندروید M بروزرسانی خواهند شد. پس طبیعتاً برای دریافت این بروزرسانی باید چند ماه را صبر کنید تا این بروزرسانی برای گوشی شما بهینه شده و عرضه شود. در ادامه همراه باشید.

اگر از صاحبان یکی از گوشی‌های هوشمند گفته شده هستید باید منتظر اندروید ۵٫۱٫۱ نباشید و انتظار اندروید Marshmallow را بکشید که در چند ماه آتی برای شما ارسال خواهد شد. این حرکت ال جی جدید نبوده و اگر به یاد داشته باشید اندروید ۴٫۴٫۴ را نیز منتشر نکرد و مستقیماً گوشی‌های هوشمند خود را به نسخه بعدی بروزرسانی کرد.

ال جی جی ۴ که آخرین پرچمدار ال جی بوده و با اندروید ۵٫۱ عرضه و معرفی شد، متاسفانه اندروید ۵٫۱٫۱ را دریافت نخواهد کرد، این نسخه از اندروید بسیاری از باگ‌ها و مشکلات نسخه ۵٫۱ را حل کرده است و شما باید برای حل این باگ‌ها تا عرضه اندروید ۶ یعنی چند ماه دیگر صبر کنید.

متاسفانه هنوز عرضه اندروید ۶ برای ال جی جی ۲ به طور کامل تصدیق نشده است. اندروید ۶ هنوز در نسخه دولوپر و ازمایشی به سر می‌برد و برای معرفی نسخه کامل آن باید چند ماه دیگر صبر کنید که به صورت خوشبینانه چند ماه بعد از آن برای جی ۴ و بعد برای جی ۳ عرضه خواهد شد.

به نظر شما چند ماه دیگر ال جی جی ۴ و ال جی جی ۳ بروزرسانی اندروید ۶ را دریافت می‌کنند؟ جی ۲ نیز این بروز رسانی را دریافت می‌کند؟ بخش نظرات با شما.

[su_button url=”http://neurogadget.com/2015/08/23/lg-g2-lg-g3-and-lg-g4-to-receive-android-marshmallow-instead-of-5-1-1-lollipop/13245″]neurogadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
45 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

افرین ال جی کارت درسته

Heisenberg

کارش درسته؟؟؟
ببخشیدا ولی این ضعف الجی توی بروز رسانی رو نشون میده!
اندروید ۶ هم بیاد چون اندروید اولیه ی نسخه خودش هست طبیعتا پر از مشکل خواهد بود و الجی میخواد از یه اندروید مشکل دار به یه اندروید مشکل دار جدید نقل مکان کنه و به معنی دیگه الجی داره لذت کار از یه اندروید بدون مشکل رو از کاربراش میگیره!
در نتیجه این کار درست که نیست هیچی ، خیلی هم اشتباست!

pika

دوست عزیز بهتر نیست قضاوت در مورد اینکه اندروید ال جی مشکل داره یا نه رو به عهده ی کسانی بذارین که ازین گوشی استفاده میکنن!؟ من که نمیبینم کسی بگه اندروید فعلی G3 یا G2 یا G4 مشکل داره! شما هم در مورد گوشی خودتون نظر بدین!
جالبه اونایی که LG دارن خوشحالن اونوقت طرفدارای سونی دارن دل میسوزونن!

Mahdi. g4

سلام من جی ۴ دارم ولی بنظرم رابط کاربری الجی سنگینه یکی از دوستان گفته بود سونی به خیلی از گوشیاش اپدیت میده اره دوست عزیز ولی خوب معلومه رابط کاربریش ساده هست ولی الجی بجز مصرف باتری خوبه همه چیش.

feri131

اول صبحی خبر خوبی برای منی که جی۳ دارم بود….

امین

بزک نمیر بهار میاد :)))
ولی جدا از شوخی الجی خوب اپدیت میده 😉
الان g2 mini بابام اندروید ۵ گرفته انصافا با ۱ گیگ رم خوب جواب داده.

riofarina

ایول الجی .همشون دریافت خواهند کرد مطمئن باشین.الجی هستا مشتری مداری ۱۰۰ در ۱۰۰

Mahdi. g4

حرفت درسته ولی رابط کاربری سونی خیلی سادست با تغییر کوچیک اندرواید به گوشیاش اپدیت میده ولی در کل به بعضیا که مشکل نی رابط کاربری خوبه من خودم از سونی خوشم میاد مخصوصا زد۲

SONY 1946

واقعا هیچ شرکتی تو بروز رسانی به پای SONY نمیرسه،همه خانواده Z و حتی میان رده های مثل m2 و t2 و C3 این اندروید ۵٫۱٫۱ دریافت میکنن،اما متاسفانه کاربرای تلفن ال جی برای اندروید جدید باید حداقل ۴ تا ۵ ماه دیگه صبر کنن،
واقعا اینجاست که تمایز بین شرکت ها معلوم میشه،و این بستگی به خریدار داره که سمت شرکتی بره که حال نداره برای پرچمداراش جدیدترین نسخه های اندروید بده و از زیر این کار شونه خالی میکنه،یا شرکتی مثل SONY که یکی از اصولش احترام به مشتری هست و حتی به میان رده هاش جدیدترین نسخه اندروید قراره بده
واقعا همین چیزاست که من روز به روز بیشتر عاشق سونی میشم
درود بر شرکت پر افتخار SONY

riofarina

:scratch:

iman

انصافا حرف درست بود راجب این که شونه خالی میکنه یه کمپانی و از زیر کار در میره !
فقط این یه جمله رو قبول دارم با بقیه حرفاش که کدوم برند فلان و اینا کاری ندارم

nature

بزارین تو توهم خودش بمونه این سونیا تافته جدا بافته هستن :wacko:
در ضمن این معزز نیست خیلی وقت ندیدمش :yahoo:

i_love_quality

دروغ میگه؟ یعنی قبول ندارین؟

nature

@i_love_quality
دوست عزیز نگاه کن اندروید ۵٫۱٫۱ برا چی اومد بهبود باطری و یه سری ریز کاری حتما الجی تو اندروید ۵ این ریزه کاری ها رو انجام داده بود و نیازی به تغییر عدد و ارقام و گول زدن مشتریش ندید
پس تصمیم گرفت اندروید مارشمالو رو بیاره که ـغییرات جدی تری داشت :good:
زنده باشید

Heisenberg

منطق بعضی دوستان رو باید بوسید یعنی…
یعنی اون کمپانی که توی بروز رسانی پیشتازه و بهترین احترام رو به مشتری میذاره شده گول زنک مشتریاش و اونی که با یه دلیل غیر منطقی اپدیت رو نمیده میشه مشتری مدار؟؟؟
اگه به حرف شماست پس گوگل هم نباید اپدیت ۵٫۱٫۱ رو میداد چون از نظر شما فقط اعداد رو داره دستکاری میکنه و اینکارو باید میسپارد به الجی چون به قول شما با ریزکاری ها میتونست تمام مشکلات ۵٫۱٫۰ یا نسخه های قبلیشو برطرف کنه!
من معمولا نظر نمیدم یا کم نظر میدم مخصوصا در جواب ادمای متعصب هر برند ولی کامنت شما یه جوری بود که نمیشد جوابتونو نداد!

واقعا تعجب میکنم که تنفر از یه برند ادم رو مجبور به چه حرفایی که نمیکنه!
یادم باشه از این به بعد پیشتاز بودن تو بروز رسانی میشه گول زدن مشتریا…
پس عجب دروغ گوهای بزرگی هستند سونی و گوگل!
باز هم عجب و عجب و صد عجب…

MaKenZi

درود

دوست عزیز شما جزو هیئت مدیره‌ی ال‌جی یا سونی هستی؟

الان یعنی اینکه سونی آپدیت ۵٫۱٫۱ رو برای گوشی‌هاش عرضه کرده و بعد میخواد آپدیت ۶ رو ارائه کنه خیلی کار شاقی کرده و اگر کمپانی دیگه‌ای این کارو نکنه از زیر بار مسئولیت شونه خالی کرده؟

اگر اینطور فکر می‌کنید که خب، باید بگم از نظر من شما خیلی افکار ساده لوحانه‌ای دارید!

۱- ال‌جی کار درست رو داره انجام میده که مستقیما پرچمداراش رو به اندروید ۶ آپدیت میکنه

۲- گفته نشده که میان رده‌ها و مابقی گوشی‌ها به ۵٫۱٫۱ آپدیت نمیشن، پس ممکن هست که آپدیت ۵٫۱٫۱ هم مثل ۵ براشون بیاد

۳- این خبر هیچ ربطی به سونی نداره!

۴- معمولا درست این هست که شرکتی که داریم راجع بهش صحبت میکنیم، با شرکتی که یک یا چند پله در این زمینه بالاتر هست مقایسه بشه، نه با شرکتی پایین‌تر از سطح خودش! که اگر شیوه‌ی کاریش درست بود قاعدتا پایین‌تر قرار نمیگرفت!

۵- بازه‌ی زمانی ۴ ۵ ماهه رو شما تجربه کردی؟ یا چون جزو هیئت اجرایی ال‌جی هستی ازش خبر داری؟ یا صرفا یه چیزی برای خودت گفتی؟

۶- سونی میتونه به جای این کار که از نظر شما احترام به مشتری هست، محصولات بهتری تولید کنه و جایگاهش رو بهبود ببخشه!

۷- نظرات اینچنینی تنها حول هدفشون که تبلیغ شرکت دیگه هست، منتشر میشن!

حسین

دوستان سامسونگی لطفا کمک کنید

یه گوشی دارم سامسونگ گلکسی گرند دووس بردمش رو حالت دانلودینگ ( نوشته odin mode)
از دیروز صبح هنوز نوشته do not turn of target !!!

میگم بعد یک روز بسش نیست؟ یا هنوز باید صب کنم … می ترسم خاموشش کنم گوشی داغون بشه !!

dal

دوست عزیز دانلودیگ برای فلش کردن رام ، ریکاوری ، کرنل و … اگه می خواین خارج بشید یا باتری رو در بیارید یا دکمه خاموش و روشن رو و کم کردن صدا رو ۱۵ ثانیه نگه دارید .
هیچ مشکلی پیش نمیاد .

حسین

می دونم دوست عزیز و خیلی از راهنماییتون ممنونم/ . منم می خواستم گوشی رو پاک کنم بشه مث روز اولش . گوشی ال جی خودم رو یه بار این کار رو کردم بعدشم رام خاوررمیانه روش ریختم اندروید ۴٫۴٫۲ .. هیچ مشکلی واسش پیش نیومد. فک می کردم گوشی سامسونگ فرق داره با ال جی . ممنون

فقط سوالی که می مونه واسم الان دیگه گوشی نرم افزاری ( منظورم نرم افزار خود گوشی هست نه نرم افزار های کاربردی و بازی) که روش بوده حذف شده و باید رام جدید دانلود کنم و نصب کنم روش یا خودش همون اندرویدی که داشته روش هست ؟

Mohsen Gladreall

سلام حسین جان..باتری رو جدا کن و دوباره بزار سر جاش..گوشی رو روشن کن و استفاده کن..مشکلی پیش نماد..

Mohsen Gladreall

شما که رام نصب نکردین…کردین؟؟؟؟ اگه آره که رام جدیده..اگه نه که رام قبل هست خب…
شما اصلا راه رو فک کنم اشتباه رفتین..باید برای ریست فکتوری و دیتا وایپ وارد منوی دیگه ای میشدین.. با این کار هم رام خودتون باقی بود و فقط اطلاعات یوزر پاک میشد.

حسین

فقط قبل از خرج کردن باتری …. گوشی رو با یو اس بی به کامپیوتر وصل کردم . باید یو اس بی رو بکشم بیرون از کامپیوتر بعد باتری رو خارج کنم . یا همون باتری رو خارج کنم کفایت می کنه و کاری به یو اس بی نداره ؟!!!

Mohsen Gladreall

یو اس بی رو اول دربیارید بعد باتری رو جدا کنید تا گوشی خاموش بشه

حسین

شایدم اشتباه کردم . اطلاعات گوشی مهم نبود فقط چهار تا ترانه و تلگرام و واتس آپ و این جور چیزا بود وبازی .اهمیتی نداشت . راستش همین دیتا وایپ و ریست فکتوری رو ندیدم وقتی که منو دانلودینگ رو زدم . گوشی خودم که ال جی بود اینا رو دیدم و تونستم وایپ کنم گوشی مو بعدشم رام جدید بزنم . البته مشکلی نیست . اگه رام هم از بین رفته باشه آخرش می گیرم از اینترنت و دانلودش میکنم. حالا بزار ببینم چی میشه!!!

الان از نظر شما رام گوشی از بین رفته؟؟؟!!!

Mohsen Gladreall

اگه فقط رفتین توی دانلودینگ و کابل رو به کامپیوتر زدین و کار دیگه ای انجام ندادین…خیر رام شما سالم هست..مشکلی نباید باشه…

mehrdad296

شما رفتی تو‌حالت دانلودینگ‌مود این حالت واسه فلش زذن رام از طریق اودین هست و ربطی به ریست فکتوری نداره ، خیلی راحت باطری رو در بیارید و بزنید جا هیچ مشکلی پیش نمیاد به پی سی هم وصل باشه نباشه فرق نداره جدا کن کابلو ، واسه ریست فکتوری دکمه خای پاور هوم و آلوم بالا رو بگیر وارد ریکاوری مود میشی اونجا فول وایپ دیتا و فول وایپ کش کن گوشیت همه اطلاعاتش پاک میشه و روشنش هیچ مشکلی هم براش پیش نمیاد ، حالا اگه رام زدی وسط رام زدن هنگ کرده و‌گوشی هم بالا نمیاد ‌ یه رام رسمی دانلود کن برو ریکاوری مود وایپ دیتا و وایپ کش رو انجام بده بعد بیا رام رو از دانلودینگ مود فلش بزن ، دقت کن موقعی که از اودین استفاده میکنی حتما از قسمت PDA فایل رام رو انتخاب کنی ،

حسین

آره فقط همین تو دانلودینگ رفتم و کابل رو زدم دیگه هیچ کاری نکردم . خیلی ممنون بازم !!

بعد این پیغامی که رو صفحه گوشی هست و نوشته DO NOT TURN OFF TARGET!!! اهمیتی نداره ؟

به خاطر همین مساله می ترسیدم گوشی رو خاموش کنم !!!

Mohsen Gladreall

خواهش میکنم
منظور پیام این هستش که اگر در حال نصب رام جدید هستید نه گوشی و نه کامپیوترتون رو خاموش نکنید که رام نتونه کامل نصب بشه و اصطلاحا بریک نشه..
که اگه بریک هم بشه با نصب مجدد رام مشکل حل میشه..برای من اتفاق افتاده چندین بار..نترسید..مساله ای نیست..
موفق باشید.

✰ BARDIYA ✰

این طرح ال جی خوبه ولی به شرط اینکه بخواد این اندروید ۶ رو تا یک یا دو ماه دیگه برای گوشی هاش عرضه کنه اما اگه قرار باشه به این زودی منتشر نکنه و بخواد از اوایل سال ۲۰۱۶ و دی ماه به بعد مثل بقیه کمپانی ها این اندروید رو عرضه کنه به نظرم این سستی ال جی توی بروزرسانی رو نشون میده
واقعا اندروید ۵٫۰٫۲ پایدار نیست و مشکلات زیادی داره از جمله مصرف زیاد باتری و گرم شدن دستگاه و بهینه نبودن که این مشکلات به طور کامل توی ۵٫۱٫۱ حل شده و واقعا پایدار و فوق العاده هست
بهر حال باید دید ال جی چیکار میکنه موفق باشید :rose: :rose:

riofarina

اندروید ۶ هنوز در نسخه دولوپر و ازمایشی به سر می‌برد و برای معرفی نسخه کامل آن باید چند ماه دیگر صبر کنید که به صورت خوشبینانه چند ماه بعد از آن برای جی ۴ و بعد برای جی ۳ عرضه خواهد شد.
خب وقتی آندرود ۶ خودش هنوز آزمایشی هست الجی چطور همین الان بده.مسلما الجی از اون شرکتهایی هست که در سریعترین زمان ممکن بروزرسانی خواهد کرد و در این زمینه مثل سونی پیش تاز است.

✰ BARDIYA ✰

خب دوست عزیز من وقتی ال جی نمیتونه به این زودی ها اندورید ۶ رو به گوشی هاش بده و این بروزرسانیش به اندروید ۶ همزمان میشه با دیگر کمپانی ها مثل سونی و سامسونگ که از سال ۲۰۱۶ شروع میکنن به اپدیت کردن این معنیش اینه ال جی داره توی بروز رسانی سستی میکنه و از زیرش در میره…
وقتی اندروید ۵٫۰٫۲ مشکل داره و مصرف گوشی رو بالا میبره چرا باید لذت استفاده از ۵٫۱٫۱ رو که پایدارترین نسخه و بهینه ترین نسخه اندروید تا الان هست رو از کاربراش بگیره؟؟!!! :unsure:
امیدوارم ال جی این برنامشو عوض کنه و حداقل به G4 و G3 این اندروید ۵٫۱٫۱ رو بده تا کاربراش لذت ببرن!! :rose:
این اولین باره میبینم طرفدارهای یه برند از دیر و نامنظم اپدیت گرفتن خوشحال میشن و به به و چه چه میکنن!!! :unsure:

nature

ایول الجی برا گوشی میانرده خودش اندروید ۵ داد و برا پرچمدارش اولین برندی بود که اندروید ۵ داد حالا هم اندروید ۶ اومده که پیشتاز بشه :yahoo: :yes: :good:
ولی خدا کنه برا l90 هم اندروید مارشمالو بده اگه بده دهن بعضیا بسته میشه :wacko:

حسین

دوستان عزیز برای ال جی L 30 اندروید لالی پاپ اومده …. چند مدت قبل تو اینترنت دیده بودم ولی فایل دانلود رام رو نمی تونستم بگیرم . قبل ارسال این مطلب رفتم یه سرچی کردم تو نت . آخرش پیدا کردم اندورید لالی پاپ واسه ال ۳۰٫٫٫٫ یه پایین رده عالی از ال جی

no bias

دوستان هواوی p8 اندروید m رو میگیره؟

Rhasta

داداش باید بگیره
یکی از پزچم دارای هوآوی هستش

iman

احتمالا باید p9 بخری

Mahdi. g4

با عرض سلام بنده جی ۴ دارم از گوشیم بجز مصرف بد باتریش راضیم دوستی که میگف سونی اپدیت میده اره میده ولی بدیش اینه که اندروایدش خیلی سادست و خود سونی هم میخواد ویرایشش بده ولی اگه رابط کاربری برات مهم نباشه اره خوبه گوشیای سونی ولی انصافا سونی هم گوشیای خوبی داره ولی تازه گیا فهمیدم رابط کاربری سامسونگ خیلی بهتر از ایناست با مصذف باتری عالیش

pika

یه ماه دیگه اندروید ۶ عرضه میشه توی متن نوشته تا چند ماه آینده!!! اندروید ۵ برای جی ۳ حدود یک ماه بهد از عرضه ی برای نکسوس ها عرضه شد که باز تو متن نوشته تا چند ماه! کلا این منبعی که این مطلبو نوشته فک کنم با دنیای بیرون ارتباط درستی نداره! :negative:

pika

منظور من این قسمته آقای خیاط
” اندروید ۶ هنوز در نسخه دولوپر و ازمایشی به سر می‌برد و برای معرفی نسخه کامل آن باید چند ماه دیگر صبر کنید که به صورت خوشبینانه چند ماه بعد از آن برای جی ۴ و بعد برای جی ۳ عرضه خواهد شد.”

Amir Hossein

والا این G4 که دست ماست نسخه ۵٫۱ من نمیدونم این ۵٫۰٫۲ رو از کجا میگن!!!

toptime

دمش گرم که اینقدر به کاربر هاش احترام میذاره
همیشه هم زود اپدیت میده بر خلاف سامسونگ و سونی

خدایی خدمات پس از فروشش هم عالی

amirpsi

به نظر من که کارش واقعا عالیه .
اول از همه که باید بگم اولیم گوشیی که خریدم G2 بود بعد رفتم سراغ G3 و بعدشم الان همون اول که G4 وارد ایران شد خریدمش.
هیچ گوشیی بی ایراد نیست .
سه تا مشکل داشت و داره .
اولیش صفحه نمایشش بود که چند هفته بعد که اومد و مشکل صفحه نمایشش پیدا شد و با یه بروز رسانی مشکل صفحه تمام و کمال حل شد .
بعد یه مشکل داغی داره که اونم وقتی بازی میکنم باهاش داغ میشه داغیشم تا ۱۰۴F میره بالا که واقعا ادمو زجر میده ولی وقتی گوشی که دوست داری رو بخری این مشکلو زیاد پررنگش نمیکنی .
بعدشم باتریشم زود زود تموم میشه . تو کارای سنگین درعرض ۷ ساعت باتریت باید بره تو شارژ.
اون دوست عزیزمونم که گفت ۵٫۱٫۱ نمیده بده . نه اصلا بد نیست . چون میتونم سریع تر یه اندروید بهینه شده که مصرف باتری رو کم میکنه کار کنم و به نظرم این بهترین انتخابیه میشد کرد .
بعدشم این دستگاها مثل سری های نکسوس نیست که بتونه تا بیشتر بروزرسانیا رو ساپورت کنه .
اولین کامنتم بود و امیدوارم نقطه نامفهومی رو نگفته باشم .
یاعلی

HassanReza

سلام من تازه عضوشدم خیلی خوشحالم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....