حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرانسل ۱۰۰ برابر خرید به مشترکینش اعتبار مکالمه هدیه می‌دهد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

ایرانسل از عرضه طرح “کد شگفتی‌های ایرانسل” با قابلیت دریافت اعتبار مکالمه معادل ۱۰۰ برابر مبلغ خرید، به مشترکان سیم کارت‌های اعتباری خود خبر داد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان سیمکارت‌های اعتباری این اپراتور تلفن همراه کشور، با شماره‌گیری کد دستوری ویژه #۱*۴۴۴۴* و پیگیری منوهای سامانه هوشمند ایرانسل، می‌توانند با توجه به میزان مکالمه معمول خود، یک طرح پیشنهادی منحصر به خودشان را مشاهده و با انتخاب آن، ۱۰۰ برابرِ هزینه پرداختی، اعتبار مکالمه ایرانسلی دریافت کنند. به عنوان مثال، مشترکین با پرداخت ۲۰۰ تومان در روز هشتم مردادماه، ۲۰ هزار تومان اعتبار مکالمه ایرانسلی تا ۳۱ مردادماه، بعد از اولین تماس خود دریافت خواهند کرد.


با توجه به اینکه از زمان خرید این پیشنهاد، تنها تا پایان همان ماه فرصت استفاده از ۱۰۰ برابر اعتبار مکالمه داخل شبکه هدیه برای مشترک فراهم است، توصیه میشود مشترکان در روزهای ابتدایی ماه، از این سرویس استفاده کند تا زمان بیشتری برای بهره مندی از هدیه آن ماه را در اختیار داشته باشد. براساس این گزارش، بسته مذکور مختص خود مشترک می‌باشد و با شماره گیری کد #۱*۴۴۴۴*، بسته مربوط به خود فرد نمایش داده می شود. این بسته‌ها با توجه به میزان مصرف مشترکین به روزرسانی می‌گردند و میزان این شارژ ۱۰۰ برابری، تا اعطای “یک ماه مکالمه رایگان” افزایش می‌یابد. مشترکانی که از طرح‌های تعرفه رنگی و یا جزیره هوشمند ایرانسل استفاده می‌کنند می توانند به طور همزمان از این طرح استفاده نمایند.

/پایان خبر

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SaEeD

آقا صدرا اشتباه گفتین فکر کنم من زدم ۲۰ هزار تومن ۲ میلیون مکالمه نوشته

ramin.tomcat

من زدم ۲۰۰٫۰۰۰ ت مکالمه، ۲۰۰۰ت

Atta

برا من ۵۰۰ هزار تومان مکالمه داخل شبکه و داد ۵ هزار تومان
یعنی تا آخر ماه ۲۴ ساعته بحرفم هم تموم نمیشه

Ari khan

ایرانسل حنات دیگه واسه من یکی رنگی نداره!!!دزد کثیف :negative:

ensi S.

ایرانسل مسخره… من چند بار امتحان کردم بسته رو هم نشون میده ولی تهش که خریداری میکنم میزنه اعتبار شما کافی نمی باشد لطفا هر چه سریعتر اعتبار خود رو افزایش دهید… بعد اعتبارم رو هم افزایش میدم بازم همین پیغام رو میده!… تشنه میبره لب چشمه و برمیگردونه… من آخه به خاطر کارم مکالماتم خیلی زیاده… چرا درست نمیشه؟! بنظرتون چیزی رو اشتباه میزنم؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....