حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در تبلیغات جدید گلکسی S25 Edge، به آیفون ایر طعنه می‌زند و به آینده گوشی‌های باریک اشاره می‌کند

نوشته

4 ساعت قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ پس از شکست سنگین Galaxy S25 Edge، درمورد آینده گوشی‌های هوشمند فوق‌باریک خود مردد بوده است. بااین‌حال، این موضوع مانع از آن نشده که این شرکت با چهره‌ای شجاعانه، در یک سری ویدیو تبلیغاتی، گلکسی S25 Edge را با آیفون ایر مقایسه کند.

خلاصه و نکات کلیدی

  • 🔹 اقدام تبلیغاتی عجیب: سامسونگ درحال تبلیغ گوشی شکست‌خورده گلکسی S25 اج دربرابر آیفون ایر است.
  • 🔹 تمرکز بر دوربین: تبلیغات بر برتری‌های دوربین مانند سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی و وجود لنز فوق‌عریض تمرکز دارند.
  • 🔹 کمبود نقاط قوت؟: یکی از تبلیغات به قابلیتی (Instant Slow-Mo) اشاره می‌کند که ارتباطی به باریک بودن گوشی ندارد و این موضوع عجیب به‌نظر می‌رسد.
  • 🔹 آینده نامشخص: این کمپین تبلیغاتی درحالی اجرا می‌شود که آینده سری «اج» سامسونگ به‌دلیل استقبال ضعیف، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

آینده نامشخص گلکسی S25 Edge و یک کمپین تبلیغاتی متناقض

در اواسط ماه اکتبر گزارش شد که سامسونگ به‌دنبال شکست حماسی گلکسی S25 Edge، درحال بررسی کنار گذاشتن تولید گوشی‌های هوشمند باریک است. گزارش‌های بعدی نشان داد که سامسونگ هنوز تصمیم نهایی را نگرفته و احتمالاً «گلکسی S26 اج» همچنان تولید خواهد شد، اما واضح است که این شرکت دچار تردید شده است.

اما قطار بازاریابی سامسونگ همچنان به حرکت خود ادامه می‌دهد و تبلیغاتی برای مقایسه گلکسی S25 Edge با آیفون ایر منتشر شده‌اند؛ دقیقاً همزمان با انتشار گزارش‌هایی مبنی‌بر شکست این محصول.

این تبلیغات روی چه چیزی تمرکز دارند؟

وب‌سایت SammyGuru تبلیغاتی را که در صفحه اینستاگرام سامسونگ کره منتشر شده، مشاهده کرده است. در این تبلیغات، گلکسی S25 اج به‌طور مستقیم با آیفون ایر مقایسه می‌شود.

  • تبلیغ اول، با نشان دادن وضوح متن هنگام زوم روی عکس، برتری دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی S25 اج را دربرابر دوربین تکی ۴۸ مگاپیکسلی آیفون ایر به رخ می‌کشد. این یک مزیت واقعی و کاربردی برای دستگاه سامسونگ است.
  • تبلیغ دوم به یک نکته معتبر دیگر اشاره می‌کند و نشان می‌دهد که گلکسی S25 اج دارای دوربین فوق‌عریض است، درحالی‌که آیفون ایر فاقد آن است. ساده، مؤثر و یک نقطه قوت آشکار برای سامسونگ.
  • تبلیغ سوم دوباره دوربین‌ها را مقایسه می‌کند، اما این بار فقط برای نمایش قابلیت «Instant Slow-Mo» سامسونگ که… به‌معنای واقعی کلمه هیچ ارتباطی به باریک بودن گوشی ندارد! این یک ویژگی مفید است، اما انتخابی عجیب برای مقایسه دو گوشی هوشمند باریک محسوب می‌شود. انگار سامسونگ دیگر نقطه قوت بهتری برای مقایسه در گوشی باریک خود پیدا نکرده است!

هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ سال آینده دوباره به بازار گوشی‌های هوشمند باریک بازخواهد گشت یا خیر، اما دیدن اینکه سامسونگ گوشی گلکسی S25 اج که مورد استقبال قرار نگرفته را دربرابر آیفون ایر که به‌طور شگفت‌انگیزی با استقبال خوبی مواجه شده قرار می‌دهد، بسیار عجیب به‌نظر می‌رسد.

تبلیغات گلکسی S25 Edge و مقایسه آن با آیفون ایر

تبلیغات گلکسی S25 Edge و مقایسه آن با آیفون ایر

به‌نظر شما این استراتژی بازاریابی سامسونگ هوشمندانه است یا یک اشتباه بزرگ؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی