بهنظر میرسد برخی از کاربران گلکسی زد فولد ۷ با مشکل ظهور خط سبز روی نمایشگر اصلی گوشی تاشو خود مواجه شدهاند. اگرچه هنوز مشخص نیست این مشکل چقدر فراگیر است، اما تاکنون دو گزارش با تجربهای مشابه مشاهده شده است. سامسونگ هنوز در این مورد اظهارنظری نکرده و طرفداران را در گمانهزنی درمورد علت احتمالی آن رها کرده است.
سامسونگ در ژوئیه ۲۰۲۵، جدیدترین گوشی تاشو کتابی خود، گلکسی زد فولد ۷، را عرضه کرد و این دستگاه بهلطف ارتقاهای بزرگ در طراحی و دوام، فروش فوقالعادهای داشت. بااینحال، مانند دیگر دستگاههای با نمایشگر AMOLED، گلکسی زد فولد ۷ نیز از ناهنجاریهای نمایشگر مصون نیست.
افشاگر معروف، yabhishekhd، اخیراً تصویری از جدیدترین تاشوی سامسونگ را به اشتراک گذاشته که دو خط سبز افقی را روی صفحه تاشو نشان میدهد. همانطور که در تصویر دیده میشود، خط اول کمی پایینتر از وسط صفحه و خط دوم در پایین آن ظاهر شده است. این افشاگر جزئیاتی درمورد چگونگی پیدایش این خط سبز (مثلاً پس از آپدیت نرمافزاری یا آسیب فیزیکی) ارائه نکرده است، هرچند محرکهای رایج برای خطوط سبز معمولاً سختافزاری هستند تا نرمافزاری.
ماه گذشته نیز کاربر دیگری در انجمن رسمی سامسونگ مشکل مشابهی را گزارش کرده بود. بااینحال، مرکز خدمات با تعویض نمایشگر تحت گارانتی موافقت کرد. بااینوجود، این تجربهای نیست که کاربر از یک گوشی هوشمند تاشوی پریمیوم انتظار داشته باشد.
درحالحاضر با تنها دو گزارش، نمیتوان گفت که این یک مشکل گسترده است. بااینحال، امید میرود که با رسیدن این دستگاه بهدست مشتریان بیشتر در ماههای آینده، این مشکل به یک مسئله فراگیر تبدیل نشود.
مشکل رنگ پریدگی گلکسی زد فولد ۷ سامسونگ گزارش شد: ایراد از کجاست؟
آیا تجربه چنین مشکلاتی در یک گوشی هوشمند تاشو و گرانقیمت، شما را از خرید این نوع دستگاهها در آینده منصرف میکند؟