حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی سلامتی جدید اپل واچ برای افراد پیش‌دیابتی به زودی عرضه می‌شود

نوشته

4 ساعت قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل تمرکز ویژه خود را در ساعت‌های هوشمند، روی پایش المان‌های سلامتی کاربر قرار داده و ویژگی‌های متعدد مفیدی را ارائه می‌کند. در همین راستا به تازگی گزارش شده که ویژگی سلامتی جدید اپل واچ برای افراد پیش‌دیابتی به زودی عرضه می‌شود.

ویژگی سلامتی جدید اپل واچ برای افراد پیش‌دیابتی

پس از ویژگی‌های پایش سلامتی مهمی مانند ECG و ریتم نامنظم قلب، اپل امسال ردیابی آپنه خواب و عملکرد سمعک را برای ایرپادز پرو ۲ ارائه کرد. ظاهرا، این شرکت مستقر در کوپرتینو اکنون در تلاش است تا روشی غیرتهاجمی برای پایش قند خون شما ارائه دهد.

طبق گزارش‌ها، اپل روی سنسورهایی کار می‌کند که بدون نیاز به سوزن، قادر به پایش قند خون شما هستند. این شرکت قبلاً یک اپلیکیشن را به صورت داخلی آزمایش کرده و اوایل سال جاری، گروهی از کارمندان اپل آزمایش این ویژگی را با موفقیت به پایان رساندند، بنابراین ممکن است شاهد عرضه عمومی آن در سال آینده باشیم.

قابل ذکر است که این ویژگی برای افرادی طراحی شده که مبتلا به پیش دیابت تشخیص داده شده و در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2 هستند.

توصیه‌های غذایی اپل واچ برای ثابت نگه داشتن سطح گلوکز خون

علاوه بر پایش مداوم قند خون، این برنامه به شما امکان می‌دهد خوراک خود را ثبت کنید و بر اساس آن، وعده غذایی بعدی شما را برای ثابت نگه داشتن سطح گلوکز خون و جلوگیری از افزایش ناگهانی آن توصیه می کند.

نظر شما چیست؟ به نظر می‌رسد که اپل به درستی، راهبرد ساعت‌های هوشمند خود را به سمتی می‌برد که دلیلی بیشتر از نمایش نوتیفیکیشن و ثبت حرکات ورزشی داشته باشد. به هر حال همه ورزش نمی‌کنند اما همه نگران سلامتی خود هستند!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)