حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی و طراحی پوکو C75 منتشر شد؛ شروع قیمت از ۱۰۹ دلار

نوشته

3 ساعت قبل | بدون دیدگاه | پوکو

گزارش های متعددی ادعا کرده بودند که پوکو در حال کار بر روی یک گوشی پایین‌رده جدید با نام C75 است. هم‌اکنون، رسماً تاریخ رونمایی، طراحی و قیمت پوکو C75 منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه چه ویژگی هایی دارد.

تاریخ رونمایی پوکو C75 چهارم آبان ماه خواهد بود 

رسماً تأیید شده است که پوکو C75 در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) رونمایی خواهد شد. پوستر منتشر شده، صفحه نمایش بزرگ ۶.۸۸ اینچی و باتری پرظرفیت ۵,۱۶۰ میلی‌آمپری این تلفن هوشمند را نیز تایید می‌کند. در قاب پشتی POCO C75، یک جزیره دوربین دایره‌ای شکل دیده می‌شود که سیستم دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی مبتنی بر هوش مصنوعی را در خود جای داده است.

پوستر POCO C75

این تلفن هوشمند آینده پوکو با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم به همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که این دستگاه به سنسور اثرانگشت موجود بر روی فریم کناری مجهز می‌شود. همچنین می‌توان در لبه بالایی این گوشی، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا را مشاهده کرد.

قیمت های اولیه POCO C75

همان‌طور که اشاره شد، پوکو تأیید کرده است که این تلفن هوشمند در دو پیکربندی با ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید. این دو پیکربندی (برای خرید های اول) با قیمت های ۱۰۹ و ۱۲۹ دلار قابل تهیه خواهند بود. POCO C75 در رنگ های مشکی، نقره‌ای و سبز عرضه می‌شود.

پوکو C75 احتمالاً به تراشه مدیاتک Helio G85 مجهز خواهد شد 

بر اساس گزارش های دیگر، صفحه نمایش ۶.۸۸ اینچی LCD این تلفن هوشمند آینده پوکو دارای وضوح HD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. دوربین سلفی این دستگاه وضوح ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت و برای دوربین اصلی، یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین ثانویه موجود در قاب پشتی نیز وضوح ۰.۰۸ مگاپیکسلی دارد.

انتظار می‌رود که تراشه مدیاتک Helio G85 به‌عنوان قلب تپنده پوکو C75 در نظر گرفته شود. احتمالاً این دستگاه از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی کرده و دارای درگاه USB Type-C خواهد بود. همچنین انتظار داریم که این تلفن هوشمند از NFC نیز پشتیبانی کند.

دوربین پوکو X7 شیائومی با یک حسگر تصویر خوب همراه خواهد بود

نظر شما درباره این گوشی مقرون‌به‌صرفه آینده پوکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی