حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی آنر مجیک 7 در رنگ خاکستری رسماً به‌نمایش گذاشته شد

نوشته

9 ساعت قبل | بدون دیدگاه | آنر

آنر قرار است گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری Magic 7 خود را در تاریخ 30 اکتبر/9 آبان در چین معرفی کند. امروز، آنر تیزرهایی را برای نمایش طراحی و رنگ مجیک 7 خود منتشر کرد که Moon Shadow Grey نام دارد. این رنگ از اولین بلاک باستر علمی تخیلی جهان، «A Trip to the Moon»، الهام گرفته شده است که تداعی‌کننده لحظه‌ای است که فضاپیما در آسمان شب سفر می‌کند و روی ماه فرود می‌آید.

طراحی آنر مجیک 7

پنل پشتی Honor Magic 7 دارای طراحی بافت روان است. یک خط قرمز نازک جزئیات قابل‌توجهی را به دکمه پاور دستگاه اضافه می‌کند. ماژول دوربین Magic 7 نیز ساختار تیغه‌ای را نمایش می‌دهد که نشان‌دهنده یک لنز با دیافراگم متغیر فیزیکی است. جزیره دوربین متقارن بوده و انتظار می‌رود ترکیبی از 4 لنز را در خود جای دهد. طراحی جدید همچنین فاقد عبارت «100X» است که بیان‌کننده حداکثر میزان زوم دیجیتال لنز پریسکوپی گوشی بود و در مدل‌های قبلی دیده می‌شد.

مدیرعامل آنر، ژائو مینگ، تأکید کرده است که طراحی سری آنر مجیک 7 با هدف ایجاد یک اثر ماندگار در نگاه اول ایجاد شده است. این سری همچنین با رنگ طلایی Morning Glow با الهام از اولین پرتو نور صبح نیز در دسترس خواهد بود. علاوه‌بر این، نسخه استاندارد سری آنر مجیک 7 نیز از فناوری اثرانگشت اولتراسونیک بهره می‌برد.

سری Honor Magic 7 اولین گوشی هوشمندی از برند آنر خواهد بود که دارای پردازنده Snapdragon 8 Elite است و با MagicOS 9.0 عرضه می‌شود که نویدبخش پیشرفت‌های بزرگ در تعامل انسان، کامپیوتر و خدمات هوشمند است. هدف رابط کاربری جدید افزایش کارایی کلی و معرفی ویژگی‌های راحت مانند انتقال فرمان یک‌جمله‌ای است.

طراحی آنر مجیک 7

طراحی آنر مجیک 7

پیش‌خرید سری آنر مجیک 7 در وب‌سایت رسمی آنر آغاز شده است. مشتریان می‌توانند مبلغ 100 یوان را برای دریافت هدفون بلوتوث رایگان، 1200 یوان برای تبدیل گوشی قدیمی خود به جدید و سایر مزایا واریز کنند. این سری شامل مدل‌های استاندارد و پرو است که انتظار می‌رود هر دو مدل مرزهای طراحی و عملکرد گوشی‌های هوشمند را پشت سر بگذارند.

نظر شما درباره طراحی آنر مجیک 7 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی