حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی رسمی وان پلاس ۱۳ اعلام شد: ۱۰ آبان ۱۴۰۳

نوشته

3 ساعت قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

پرچمدار بعدی برند چینی OnePlus با نام وان پلاس ۱۳ عرضه خواهد شد. این دستگاه که طراحی نسبتا آشنایی دارد اما در رنگ‌بندی‌های مختلفش می‌تواند کاملا متمایز ظاهر شود. اگر منتظر رونمایی این محصول هستید، خبر خوبی برای شما داریم. تاریخ معرفی رسمی وان پلاس ۱۳ اعلام شده که ۱۰ آبان ۱۴۰۳ خواهد بود.

تاریخ معرفی رسمی وان پلاس ۱۳

وان پلاس 13 به عنوان یکی از اولین گوشی‌های مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام Snapdragon 8 Elite معرفی خواهد شد. این دستگاه در سه رنگ عرضه می‌شود که نام‌های زیر برای آن‌ها انتخاب شده است:

۱- سپیده سپید (سفید)

۲- لحظه آبی (آبی)

۳- راز ابسیدین (مشکی)

رنگ سفید، دارای جدیدترین فناوری شیشه ابریشم است که ظاهری براق و زیبا ارائه می دهد.

رنگ آبی به‌عنوان اولین محصول صنعتی خواهد بود که بافت BabySkin را ارائه می‌کند و حسی نرم و شبیه به پوست تداعی می‌کند.

در نهایت رنگ مشکی که با روکش شیشه‌ای چوب آبنوس رونمایی خواهد شد، ظاهری منحصر به فرد و زیبا را ارائه می دهد که یادآور چوب طبیعی است.

این رنگ های وان پلاس ۱۳ را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده نمایید:

وان پلاس ۱۳ آبی

وان پلاس ۱۳ آبی

وان پلاس ۱۳ مشکی

وان پلاس ۱۳ مشکی

وان پلاس ۱۳ سفید

وان پلاس ۱۳ سفید

از نظر طراحی، OnePlus 13 دارای یک صفحه نمایش چهار خمیده در جلو و یک ماژول دوربین دایره‌ای برجسته روی پنل پشتی است. برخلاف مدل‌های قبلی، ماژول دوربین با قاب دستگاه متصل نمی شود.

جزیره دوربین دارای سه لنز و یک فلاش LED است که به صورت متقارن در یک ترتیب مربعی قرار گرفته است. حلقه‌ای فلزی دور ماژول دایره‌ای شکل را احاطه کرده و ظرافتی را به آن اضافه می کند تا ناحیه دوربین را از بقیه پنل پشتی متمایز نماید.

یک خط افقی روی قاب پشتی وجود دارد که از ماژول دوربین تا لبه امتداد دارد و لوگو “H” برای نشان دادن همکاری با Hasselblad روی آن قرار دارد. لوگوی OnePlus که زیر ماژول دوربین قرار گرفته، زبان طراحی ساده را حفظ می کند. فریم دستگاه فلزی تخت است که به حس ممتاز کمک می‌کند.

مشخصات سخت افزاری احتمالی وان پلاس ۱۳

تا کنون درباره OnePlus 13 می‌دانیم که دارای صفحه نمایش 6.82 اینچی 2K 120Hz خواهد بود که از مدل BOE X2 انتخاب شده است. تراشه Snapdragon 8 Elite با حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 همراه می‌شود.

باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ بی سیم ۵۰ وات و شارژ سیمی ۱۰۰ وات همراه است.

یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی درون سوراخ نمایشگر و مجموعه دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی روی قاب پشتی قرار دارد. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید 15 با رابط کاربری ColorOS 15 باشد. از دیگر مشخصات قابل ذکر می‌توان به موتور ویبره 0916T و گواهی IP69 اشاره کرد.

نظر شما درباره طراحی وان پلاس 13 چیست؟ منتظر رونمایی آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)