حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی دوربین گلکسی A36 سامسونگ مشابه گلکسی Note 10 این شرکت خواهد بود؟

نوشته

4 ساعت قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، سامسونگ

چند سالی هست که به طراحی دوربین گوشی‌های سامسونگ عادت کرده‌ایم. معمولا برندهای تولیدکننده موبایل، هر چند سال یک تغییر در طراحی ایجاد می‌کنند تا دستگاه‌های جدید جذاب‌تر باشند. به نظر می‌رسد این برند کره‌ای برای Galaxy A36 چنین تصمیمی دارد. طبق رندرهای غیررسمی منتشر شده باید گفت که طراحی دوربین گلکسی A36 سامسونگ مشابه گلکسی Note 10 این شرکت خواهد بود.

طراحی دوربین گلکسی A36 سامسونگ

طبیعتا اولین تغییری که در این طراحی به چشم می‌خورد، تغییر طراحی جزیره دوربین است. تقریبا می‌توان گفت که این روزها جزیره دوربین هر دستگاهی مشخص‌کننده طراحی و شخصیت آن است، چرا که موارد دیگر محصولات خیلی جای تفاوت ندارند.

چندین نسل اخیر محصولات سامسونگ طراحی بدون جزیره دوربین را ارائه می‌کردند. به این معنی که هر دوربین به تنهایی از قاب پشتی بیرون زده بود. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها امسال این موضوع را تغییر خواهند داد.

همانطور که در رندرهای غیررسمی Galaxy A36 می‌بینید، هر ۳ دوربین درون یک جزیره دوربین کپسولی شکل مشکی قرار دارند. این طراحی در نگاه اول ما را به یاد گلکسی نوت ۱۰ همین برند می‌اندازد. به خصوص که فلاش LED هم بیرون و سمت چپ این مجموعه قرار دارد.

بعید نیست که طراحی مشابه این را برای گلکسی A56 و حتی دیگر محصولات سامسونگ هم ببینیم اما هنوز چیزی قطعی نیست!

طراحی احتمالی گلکسی A36 سامسونگ

طراحی احتمالی گلکسی A36 سامسونگ

کاهش ضخامت قابل توجه در Galaxy A36 سامسونگ

منبع انتشار این رندرها حساب توییتری OnLeaks است که سابقه درخشانی در انتشار رندر گوشی‌های هوشمند، پیش از معرفی رسمی آن‌ها دارد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط این منبع، ضخامت Galaxy A36 حدود ۷.۴ میلی‌متر خواهد بود. این نسبت به ضخامت ۸.۲ میلی‌متری نسل قبلی‌ش (یعنی گلکسی A35) قابل تقدیر است.

به نظر می‌رسد سامسونگ برای محصولات جدیدش کاهش ضخامت را در دستور کار دارد، چرا که در گلکسی A16 نیز کاهش ضخامت نسبت به نسل قبلی را دیدیم.

طول عرض گلکسی A36 برابر ۱۶۲.۶ در ۷۷.۹ میلی‌متر عنوان می‌شود. این ابعاد مشابه نسل قبلی است اما رندرها به ما حاشیه نمایشگر کمتری نشان می‌دهند. در نتیجه اگر انتظار اندازه نمایشگر کمی بزرگتر دارید، کاملا صحیح است. نمایشگر گلکسی A36 سامسونگ احتمالا ۶.۶۴ اینچی خواهد بود که ۰.۰۴ اینچ بزرگتر از نسل قبلی خواهد بود.

همچنان همان طراحی Key Island نیز در گلکسی ای ۳۶ حضور دارد اما این‌بار سطح این برجستگی هم تخت شده و مشابه بقیه فریم دستگاه است. فقط کمی برجستگی را حس خواهید کرد تا تشخیص دکمه‌ها ساده‌تر باشد.

سامسونگ Galaxy A36

سامسونگ Galaxy A36

چه مشخصات دیگری از Galaxy A36 سامسونگ منتشر شده است؟

سیستم عامل اندروید ۱۵ به صورت پیش فرض روی این گوشی اقتصادی سامسونگ قرار خواهد داشت. اگر کره‌ای‌ها با همان فرمان جدید گلکسی A16 به مسیر ادامه دهند، گلکسی A36 هم باید ۶ سال آپدیت اساسی اندروید دریافت کند اما هنوز چیزی قطعی نیست.

اسم رمز مادربرد دستگاه مورد تست Parrot است. این احتمالا به یک تراشه از سری ۶ کوالکام اشاره دارد. بعضی صاحب‌نظران آن را اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و برخی آن را اسنپدراگون ۶ نسل ۳ می‌دانند.

با توجه به این‌که هسته‌ها با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز برای کلاستر بهینه و ۲.۴ گیگاهرتز برای کلاستر قوی در این بنچمارک رصد شده‌اند، احتمال استفاده از Snapdragon 6 Gen 3 بیشتر است.

نظر شما چیست؟ منتشر گوشی اقتصادی سامسونگ با طراحی جدیدش هستید؟ این طراحی برای شما زیباست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)