حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی وان پلاس ۱۳ را در دنیای واقعی ببینید

نوشته

4 ساعت قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

پرچمدار بعدی وان پلاس با شماره ۱۳ عرضه خواهد شد. انتظارات قابل توجهی از OnePlus 13 وجود دارد اما در بخش طراحی نباید تفاوت زیادی با نسل قبلی وجود داشته باشد. با انتشار تصاویر غیررسمی جدید، می‌توانید طراحی وان پلاس ۱۳ را در دنیای واقعی ببینید.

طراحی وان پلاس ۱۳

وان پلاس ۱۳ باید تا قبل از پایان ماه جاری میلادی یعنی کمتر از ۲ هفته دیگر، معرفی شود. این دستگاه با تراشه پرچمدار کوالکام که دوشنبه هفته آینده معرفی خواهد شد، ارائه می‌گردد. تراشه مورد انتظار Snapdragon 8 Elite که یک نمونه قابل تامل و جالب توجه است.

امروز سه تصویر متفاوت از وان پلاس ۱۳ و در چین منتشر شده است. تصویر اول OnePlus 13 را در کنار Oppo Fins X8 نشان می دهد. همانطور که پیداست این دو دستگاه کمی تفاوت طراحی دارند. نماینده وان پلاس با جزیره دوربین به‌رنگ بدنه همراه است اما نماینده اوپو یک جزیره دوربین بزرگ مشکی دارد.

وان پلاس ۱۳

وان پلاس ۱۳

جزیره دوربین دایره‌ای OnePlus 13 دیگر به فریم فلزی مرتبط نیست. این دایره که خارج از مرکز قاب پشتی جای گرفته، شامل دوربین سه گانه و فلاش LED است. همچنین یک خط از سمت راست آن به سمت لبه دستگاه امتداد پیدا می‌کند که بالا آن لوگو Hasselblad را می‌بینیم. این نشان از ادامه همکاری برند معروف زمینه دوربین با وان پلاس دراد.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی وان پلاس ۱۳ باید از حسگر تصویر سونی Lytia LYT-808 استفاده کند، دوربین فوق عریض از حسگر تصویر ISOCELL JN1 سامسونگ بهره خواهد برد و دوربین تله فوتو پریسکوپ با زوم 3 برابر دارای سنسور سونی Lytia LYT-600 است.

نظر شما چیست؟ این طراحی برای OnePlus 13 مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)