حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر لو رفته از قاب iPhone SE 4 اپل اطلاعات جالبی به ما می‌دهد

نوشته

2 روز قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

یکی از مورد انتظارترین محصولات اپل را می‌توان نسل جدید آیفون اس‌ای دانست. احتمالا در این نسل پیشرفت‌های قابل توجهی در سری آیفون‌های اقتصادی اپل داشته باشیم و با توجه به قیمت پایین‌تر، می‌تواند گزینه جذابی باشد. اگر به این دستگاه علاقه‌مند هستید، بد نیست بدانید که تصویر لو رفته از قاب iPhone SE 4 اپل اطلاعات جالبی به ما می‌دهد.

تصویر لو رفته از قاب iPhone SE 4 اپل

اپل iPhone SE 4 را اوایل سال آینده عرضه خواهد کرد. با توجه به طراحی الهام گرفته شده از آیفون 14، این اولین آیفون “اقتصادی” خواهد بود که تاچ آیدی را حذف کرده و Face ID و ناچ را جایگزین آن می کند.

همچنین دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED خواهد بود که جایگزین صفحه نمایش LCD مورد استفاده در سه مدل اول آیفون SE می شود. این گوشی دارای 8 گیگابایت رم خواهد بود تا از ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل Apple Intelligence برخوردار باشد.

در کمال تعجب، جدیدترین شایعات حاکی از آن است که این گوشی از تراشه Apple A18 که در داخل آیفون 16 و آیفون 16 پلاس وجود دارد، استفاده می‌کند. شایعات دیگر حاکی از آن است که iPhone SE 4 اولین آیفونی است که از مودم 5G خود اپل استفاده می کند و دوربین پشتی آن می تواند توسط یک سنسور 48 مگاپیکسلی پشتیبانی شود.

تصویر منتسب به قاب iPhone SE 4 اپل

تصویر منتسب به قاب iPhone SE 4 اپل

بالاتر تصویر منتسب به قاب iPhone SE 4 اپل را مشاهده می‌کنید که در شبکه اجتماعی “X” منتشر شده است. اینجا ما نمای پشت و جلوی قابی به رنگ مشکی را مشاهده می‌کنیم.

با توجه به این قاب می‌توان گفت که احتمالا شایعه حضور Action Button روی آیفون اس‌ای ۴ صحیح نیست. آنطور که به نظر می‌رسد، روی همان موقعیت باید دکمه اسلایدی قدیمی سایلنت را ببینیم.

همچنین به نظر نمی‌رسد که قاب لو رفته برای iPhone SE 4 شامل دکمه کنترل دوربین جدید موجود در سری iPhone 16 باشد. این دکمه به شما اجازه می‌دهد که تنظیمات دوربین را سریع‌تر انجام بدهید، چیزی که شاید یک آیفون اقتصادی تک دوربینه به آن احتیاجی نداشته باشد!

درباره دوربین صحبت کردیم و به نظر می‌رسد رندرهای غیررسمی قبلی باید صحیح باشد. همانطور که در تصویر ابتدایی مطلب مشاهده می‌کنید، دوربین تکی آیفون اس‌ای ۴ اپل با یک جزیره کپسولی افقی همراه خواهد بود. این قاب نیز همین موضوع را تایید می‌کند، البته که اگر قاب واقعی باشد!

افزایش قیمت iPhone SE 4 اپل

با وجود تمام تغییرات عنوان شده، یک تغییر دیگر در iPhone SE 4 باید افزایش قیمت باشد. نسل قبلی آیفون SE در مدل پایه با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قیمت ۴۲۹ دلاری داشت. شایعه شده که قیمت آیفون SE 4 باید ۶۰۰ دلار باشد!

اگر این شایعه صحیح باشد، با وجود آیفون ۱۴ در همان قیمت احتمالا یک تداخل قیمت‌گذاری قابل توجه در محصولات تولیدی اپل رخ بدهد. باید دید که این شرکت چطور موضوع را مدیریت می‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که iPhone SE 4 می‌تواند محصول موفقی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

این آیفون می تونه محصول جالبی باشه اما قیمتش واقعا عجیبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)