حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو مقایسه تست سرعت iPhone 16 Pro Max اپل با Galaxy S24 Ultra سامسونگ

از مبارزه‌های سنتی دنیای موبایل می‌تواند به مقایسه جدیدترین مدل موبایل‌های هوشمند اپل و سامسونگ اشاره کرد. پس از عرضه سری iPhone 16 باید این مقایسه‌ها به‌روز شود. با ترنجی باشید تا امشب با هم ویدئو مقایسه تست سرعت iPhone 16 Pro Max اپل با Galaxy S24 Ultra سامسونگ را تماشا کنیم و ببینیم کدام یک، چقدر و چطور سریع‌تر از دیگری است؟

مقایسه تست سرعت iPhone 16 Pro Max با Galaxy S24 Ultra

برای داشتن درک بهتری از وضعیت هر دو دستگاه باید لیستی از مشخصات دخیل در این تست را مرور کنیم. در تصویر زیر مقایسه مشخصات آیفون ۱۶ پرو مکس با گلکسی اس ۲۴ اولترا در بحث تست سرعت را مشاهده می‌کنید.

مقایسه مشخصات آیفون ۱۶ پرو مکس با گلکسی اس ۲۴ اولترا در بحث تست سرعت

مقایسه مشخصات آیفون ۱۶ پرو مکس با گلکسی اس ۲۴ اولترا در بحث تست سرعت

تراشه ۴ گیگاهرتزی اپل که با فناوری ۳ نانومتری ساخته شده می‌توان دست بالاتری نسبت به تراشه کوالکام موجود در دستگاه سامسونگ داشته باشد. در مقابل نماینده سامسونگ حافظه رم بیشتری دارد.

مقداری تفاوت در نوع حافظه داخلی داریم و اگر از تفاوت اندک رزلوشن نمایشگر بگذریم، تفاوت سیستم عامل و بهینه‌سازی توسعه‌دهندگان می‌تواند در نتیجه این تست تاثیر بگذارد.

 

با تماشای این تست که تلاش دارد یک تست سرعت پرفشار و کاربردی‌تر را ارائه کند، می‌توان گفت اگر به صدم ثانیه نگاه نکنید، این دو دستگاه کاملا برابر با هم از خط پایان عبور کرده‌اند. هر چند در مقیاس صدم ثانیه این آیفون ۱۶ پرو مکس است که بر گلکسی اس ۲۴ اولترا پیروز می‌شود اما آیا واقعا این مقدار تفاوت اهمیت دارد؟

این خروجی به ما نشان می‌دهد که پرچمدارهای این روزها در بحث اجرای نرم افزار و بازی‌ها آنچنان تفاوتی با یکدیگر ندارند و شاید اصل تفاوت توان پردازشی را بتوان در خروجی‌هایی مثل پردازش‌های سریع مربوط به عکاسی و فیلم‌برداری دوربین‌های پیشرفته یا خروجی هوش‌مصنوعی (روی دستگاه – آفلاین) دید.

نظر شما درباره این خروجی پرچمدارهای سامسونگ و اپل در تست سرعتی که دیدیم، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)