حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی شیائومی 15 پرو در اولین رندر این گوشی پرچمدار فاش شد

نوشته

5 ساعت قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، شیائومی

انتظار می‌رود شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو در ماه جاری میلادی به‌عنوان اولین گوشی‌های پرچمدار مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 معرفی شوند. حال به‌تازگی، وب‌سایت Smartprix برای اولین بار طراحی پنل پشتی شیائومی 15 پرو را در رندرهای این گوشی هوشمند نشان داده است.

طراحی شیائومی 15 پرو

مدل پرو طراحی جزیره دوربین مربعی مدل قبلی خود را حفظ کرده است. بااین‌حال، قرار دادن ماژول فلاش در خارج از جزیره دوربین نشان می‌دهد که ممکن است یک لنز اضافی در داخل جزیره وجود داشته باشد. همچنین به‌نظر می‌رسد که پنل پشتی دارای لبه‌های صاف‌تری در مقایسه با شیائومی 14 پرو است.

طراحی شیائومی 15 پرو

طراحی شیائومی 15 پرو

رندرها همچنین نشان می‌دهند که شیائومی 15 پرو در سه رنگ مشکی، سفید و نقره‌ای عرضه خواهد شد. طبق یک گزارش، شیائومی نسخه ویژه تیتانیومی این دستگاه را نیز مشابه نسل قبل عرضه خواهد کرد.

جدای از آن، لوگوی شیائومی از محل قرارگیری و اندازه مشابهی با مدل 14 پرو برخوردار است و قاب میانی نیز همان طراحی صاف مدل قبلی خود را حفظ می‌کند. نام تجاری LEICA نیز مانند سال گذشته در وسط چهار سوراخ دایره‌ای دوربین قرار گرفته است.

در مورد دوربین‌ها، انتظار می‌رود شیائومی 15 پرو یک لنز تله‌فوتوی پریسکوپی 5 برابری (120 میلی‌متری) ارائه دهد که نسبت‌به نسل قبلی خود ارتقاء قابل‌توجهی دارد. در این زمینه، جابه‌جایی ماژول فلاش نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند دارای دو دوربین تله‌فوتو باشد که البته بعید است و این ویژگی احتمالاً منحصر به مدل اولترا خواهد بود.

حتی اگر ظاهر گوشی تا حدودی شبیه به مدل قبلی خود باشد، شیائومی ظاهراً طراحی و محل قرارگیری قطعات داخلی را به‌منظور قرار دادن باتری بسیار بزرگتر بازطراحی کرده است. افشاگر معروف Digital Chat Station پیش از این ادعا کرده بود که این گوشی دارای یک باتری آند سیلیکونی 6000 میلی‌آمپرساعتی است که ارتقای قابل‌توجهی نسبت‌به ظرفیت 4880 میلی‌آمپرساعتی Xiaomi 14 Pro می‌باشد.

برای کسانی که با این فناوری ناآشنا هستند، باتری‌های آند سیلیکونی چگالی انرژی بسیار بالاتری نسبت‌به باتری‌های آند گرافیتی سنتی ارائه می‌دهند که باعث می‌شود ظرفیت بیشتری در یک حجم فشرده قرار گیرد.

همچنین شایعه شده است که تمامی اعضای سری 15 شیائومی به‌لطف نمایشگر جدید، اوج روشنایی بالاتر با بازتولید رنگ بهتر را ارائه می‌دهند. مقایسه اسنپدراگون 8 نسل 4 با چیپست سال گذشته نیز حاکی از بهبود قابل‌توجه عملکرد برای سری شیائومی 15 است.

نظر شما درباره طراحی شیائومی 15 پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی