حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دقیق گلکسی A16 5G و A16 4G سامسونگ فاش شد

نوشته

1 روز قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مشخصات گلکسی A16 5G و A16 4G به‌بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که سامسونگ این دو تلفن هوشمند پایین‌رده خود را در ماه دسامبر (اوایل آذر تا اوایل دی) معرفی کند. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

گلکسی A16 5G سامسونگ به تراشه متفاوت مجهز می‌شود

همان‌طور که از نام Galaxy A16 5G و Galaxy A16 4G پیداست، این دو تقریباً یک گوشی هستند که تفاوت اصلی آنها در بخش تراشه است. گفته می‌شود که گلکسی A16 5G سامسونگ در بازار اروپا با تراشه اگزینوس ۱۳۳۰ به دست کاربران خواهد رسید.

اطلاعات فاش شده در گذشته حاکی از آن است که این تلفن هوشمند در سایر مناطق مانند آسیای جنوب شرقی با مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ عرضه می‌شود. در سوی دیگر، گلکسی A16 4G قرار دارد که انتظار داریم مانند نسل قبل از تراشه مدیاتک Helio G99 بهره‌مند باشد.

رندر و مشخصات Galaxy A16 4G

سایر مشخصات گلکسی A16 5G و A16 4G سامسونگ یکسان است. هر دو این تلفن های هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی خواهند بود. برای این دو دستگاه، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

رندر و مشخصات Galaxy A16 5G

انتظار می‌رود که Galaxy A16 5G و A16 4G سامسونگ از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار باشند و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی کنند. هر دو این تلفن های هوشمند با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهند رسید. این دو دستگاه از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی خواهند کرد.

انتظار داریم که سامسونگ تا ۶ سال به‌روزرسانی اندروید و آپدیت های امنیتی را برای سری گلکسی A16 ارائه کند. مدل 4G باید با قیمت حدود ۲۱۰ یورو به دست کاربران برسد و احتمالاً قیمت مدل 5G در بازار اروپا از ۲۴۰ یورو آغاز می‌شود.

رندر گلکسی A16 5G سامسونگ فاش شد: طراحی Key Island

نظر شما درباره این دو تلفن هوشمند اقتصادی آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی