حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت این گوشی لوکس هواوی ۸۸۵ میلیون تومان است!

نوشته

4 ساعت قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

معمولا نسخه لوکس گوشی‌های پرچمدار ویژه برای افرادی که می‌خواهند خاص‌تر از بقیه باشند، عرضه می‌شود. برند Caviar یکی از اسم‌های برجسته در این زمینه است. به تازگی نسخه Caviar گوشی تاشو ۳ لا هواوی Mate XT Ultimate معرفی شده که قیمت سرسام‌آوری دارد. قیمت این گوشی لوکس هواوی ۸۸۵ میلیون تومان است!

قیمت ۸۸۵ میلیون تومانی این گوشی لوکس هواوی

برند Caviar از نسخه خاص گوشی تاشو ۳ لا هواوی Mate XT Ultimate با مواد درجه یک مانند طلا، کربن، تیتانیوم و چرم کروکودیل رونمایی کرد. این نسخه لوکس با قیمتی که از 12770 دلار دلار شروع می‌شود، علاقه مندان به فناوری پیشرفته را پس از عرضه اخیر Huawei Mate XT Ultimate در چین، هدف قرار می دهد.

هواوی Mate XT Ultimate اولین گوشی هوشمند سه لا جهان است که دارای سه صفحه نمایش و دو لولا است. گزارش‌ها می‌گوید پیش فروش‌های آن بیش از ۶ میلیون دستگاه بوده که در صورت صحت این اعداد باید گفت واقعا استقبال غافلگیرکننده‌ای بوده است.

نسخه استاندارد Mate XT با روکش‌های چرم مصنوعی در رنگ‌های قرمز و مشکی در دسترس است، اما Caviar با مجموعه انحصاری «Rich Colors» این طراحی را به نقطه اوج جدیدی رسانده است.

این مجموعه شامل دو نسخه سفارشی است: اژدهای طلایی و اژدهای سیاه. این محصولات از بهترین مواد ساخته شده‌اند و ترکیبی مجلل از میراث چینی و فناوری مدرن را ارائه می دهند.

مدل Gold Dragon گل سرسبد این مجموعه است که با استفاده از تکنولوژی Double Electroplating با طلای 24 عیار مزین شده است. این طرح دارای الگوهای پیچیده ای است که از هنر چینی باستانی مانند شمشیر چند لایه از Longquan، تکنیکی با قدمت بیش از 3000 سال، الهام گرفته شده است.

از سوی دیگر، نسخه Black Dragon از افسانه Xuanlong اساطیر چین الهام گرفته شده و دارای چرم تمساح مشکی شبیه فلس های اژدها و رگه‌هایی با روکش طلا است.

قیمت نسخه Caviar هواوی Mate XT چقدر است؟

نسخه سفارشی Caviar هواوی Mate XT Ultimate با حافظه داخلی 256، 512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی موجود است. نسخه Black Dragon از 12770 دلار و Gold Dragon از 14500 دلار شروع می شود.

از هر مدل تنها 88 عدد در دسترس است و به عدد 8 ادای احترام می کند که خوش شانس ترین عدد در فرهنگ چینی محسوب می شود.

نظر شما درباره این گوشی لوکس هواوی چیست؟

هواوی میت XT رسماً معرفی شد: اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا و نمایشگر سه بخشی

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)