حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی اوپو Find X8 فاش شد: ۳۰ مهر ماه

نوشته

2 ساعت قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

انتظار می‌رود که سری اوپو فایند ایکس ۸ به‌زودی در کشور چین رونمایی شود. در چند هفته گذشته، برخی از جزئیات این گوشی های پرچمدار به‌بیرون درز کرده است. در حال حاضر یک منبع آگاه، تاریخ رونمایی سری اوپو Find X8 را به اشتراک گذاشته است.

سری اوپو Find X8 در تاریخ ۳۰ مهر ماه رونمایی می‌شود

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو ادعا کرد که تلفن های هوشمند سری اوپو Find X8 در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر ماه) و در کشور چین رونمایی خواهند شد. این گوشی ها احتمالاً چند روز پس از معرفی ColorOS 15، از راه خواهند رسید. انتظار می‌رود که این رابط کاربری مبتنی در اندروید ۱۵ در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۶ مهر) رونمایی شود.

پست Digital Chat Station

دیجیتال چت استیشن، این منبع که سابقه خوبی در افشای اطلاعات دستگاه های معرفی نشده دارد، معتقد است که تبلت اوپو Pad 3 Pro، ایربادز Enco X و رنگ جدیدی از Watch X به سری اوپو Find X8 خواهند پیوست. همچنین گزارش های منتشر شده در گذشته حاکی از آن است که اوپو از لوازم جانبی جدیدی مانند پاوربانک با قابلیت شارژ بی‌سیم رونمایی خواهد کرد.

گفته می‌شود که اوپو فایند ایکس ۸ و فایند ایکس ۸ پرو، هر دو از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۴۰۰ برخوردار هستند. این دو تلفن هوشمند، تنها محصولاتی خواهند بود که در رویداد اوپو معرفی می‌شوند.

اگر اطلاعات فاش شده صحت داشته باشند، تنها چند هفته تا  رونمایی اوپو Find X8 در چین باقی مانده است. همان‌طور که چندی پیش برای شما نوشتیم، تصویری از این تلفن هوشمند اوپو در کنار آیفون ۱۶ پرو منتشر شده؛ نکته جالب آن است که Find X8 حاشیه صفحه نمایش باریک‌تری نسبت به پرچمدار جدید اپل دارد.

اوپو Find X8 در یک زمینه اصلی از آیفون ۱۶ پرو اپل پیشی خواهد گرفت

نظر شما درباره این گوشی پرچمدار آینده اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی