حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تغییرات طراحی هواوی میت ۷۰ فاش شد: جزیره دوربین بیضوی شکل

نوشته

4 ساعت قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

حدود یک هفته پیش، هواوی میت XT، اولین گوشی تاشو سه لا جهان رونمایی شد. با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی Digital Chat Station، هواوی در ماه اکتبر (اوایل مهر تا اوایل آبان) از تلفن های هوشمند سری نوا ۱۳ رونمایی خواهد کرد. وی همچنین تغییرات طراحی هواوی میت ۷۰ را به اشتراک گذاشته است.

هواوی میت ۷۰ دارای قاب پشتی تمام شیشه‌ای خواهد بود

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی اظهار داشت که هواوی قصد دارد گوشی های پرچمدار سری میت ۷۰ و تلفن هوشمند تاشو میت X6 را در ماه نوامبر (اوایل آبان تا اوایل آذر) معرفی کند. وی همچنین در پست ویبو جدید خود، تغییرات طراحی مورد انتظار سری میت ۷۰ هواوی را فاش کرد.

پست Digital Chat Station

اسکرین شات بالا نشان می‌دهد که Digital Chat Station، نام سازنده گوشی را فاش نمی‌کند. نمونه اولیه Mate 70 دارای یک سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی و صفحه نمایشی با چهار لبه خمیده است. مدل های استاندارد و پرو به قاب فلزی تخت و سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور مجهز می‌شوند. این در تضاد با افشاگری‌ های قبلی است که نشان می‌دادند هواوی میت ۷۰ دارای سنسور اثرانگشت اولترسونیک زیر صفحه نمایش است.

در مرکز قاب پشتی این تلفن هوشمند آینده هواوی شاهد قرارگیری جزیره دوربین بیضوی شکل با یک لنز پریسکوپی خواهیم بود. همان‌طور که می‌دانید، سری میت ۶۰، قاب پشتی منحصربه‌فردی دارد که ترکیبی از فلز و شیشه است. اطلاعات فاش شده جدید نشان می‌دهند که این غول فناوری چینی ممکن است در سری Mate 70 از قاب پشتی تمام شیشه‌ای استفاده کند.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، انتظار داریم که تراشه جدیدی نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن های هوشمند پرچمدار آینده هواوی را تأمین کند که بازده انرژی بهتری نسبت به نسل قبل دارد. به همین دلیل، این سری ممکن است به مقدار زیادی از مواد دفع گرما نیاز نداشته باشد. DCS اشاره می‌کند که اطلاعات به اشتراک گذاشته شده براساس نمونه اولیه هواوی میت ۷۰ هستند و مدل نهایی ممکن است متفاوت باشد.

ریچارد یو، یکی از مدیران ارشد هواوی، قبلاً تأیید کرده است که این تلفن های هوشمند رسماً در رویداد Harmony NEXT (در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی) معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود که این سیستم عامل جدید، عملکرد کلی دستگاه را تا ۳۰ درصد افزایش داده و باعث بهبودی مصرف انرژی تا ۲۰ درصد شود.

طراحی و قیمت سری میت ۷۰ هواوی فاش شد

نظر شما درباره سری Huawei Mate 70 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی