حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ‌بندی سری ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی منتشر شد

نوشته

6 ساعت قبل | بدون دیدگاه | ردمی

شیائومی با انتشار تصاویری، به‌طور رسمی طراحی و رنگ‌بندی سری ردمی نوت ۱۴ پرو را به اشتراک گذاشته است. با ترنجی همراه باشید تا در ادامه به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ردمی نوت ۱۴ پرو در چهار رنگ جذاب قابل‌تهیه خواهد بود 

ردمی نوت ۱۴ پرو در چهار رنگ سبز فانتوم، بنفش، سفید و مشکی نیمه شب عرضه خواهد شد. رنگ های سبز و بنفش از دو قسمت تیره و روشن تشکیل شده‌اند. رنگ سفید براق است اما نسخه مشکی رنگ، مات به‌نظر می‌رسد.

ردمی نوت ۱۴ پرو

ردمی نوت ۱۴ پرو

Redmi Note 14 Pro

Redmi Note 14 Pro

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس در سه رنگ مشکی، سفید و سبز قابل‌تهیه خواهد بود. این دو تلفن هوشمند آینده شیائومی، طراحی جزیره دوربین متفاوتی دارند. همچنین تفاوت ظریفی در چیدمان دوربین ها وجود دارد. لنز های Note 14 Pro به‌طور جداگانه در حلقه های برجسته‌ای قرار گرفته‌اند. لنز های Note 14 Pro Plus اما به‌طور محتاطانه‌ای درون یک صفحه شیشه‌ای قرار دارند.

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس

Redmi Note 14 Pro Plus

با وجود آنکه طراحی و رنگ‌بندی سری ردمی نوت ۱۴ پرو به‌طور رسمی توسط شیائومی تایید شده، اما مشخصات این تلفن های هوشمند هنوز یک راز باقی مانده است. شایعات حاکی از آن است که این سری دارای یک مدل استاندارد خواهد بود که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری دارد.

نگاهی به مشخصات احتمالی سری Redmi Note 14 شیائومی

انتظار می‌رود که Redmi Note 14 دارای یک صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن 1.5K باشد. نسل قبلی این گوشی از نمایشگری با وضوح FullHD+ بهره‌مند بود. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار می‌گیرد. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار داریم که تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز ردمی نوت ۱۴ استاندارد را بر عهده داشته باشد.

قطعاً مدل های پرو و پرو پلاس، هیجان‌انگیزتر از مدل استاندارد خواهند بود. انتظار می‌رود که این دو گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش OLED خمیده با وضوح 1.5K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی باشند. همچنین شایعه شده که بخش دوربین یکسان بوده و این دو دستگاه از دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهند بود.

احتمالاً تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۳ به‌عنوان قلب تپنده ردمی نوت ۱۴ پرو در نظر گرفته می‌شود. اما تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۵۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز نوت ۱۴ پرو پلاس را بر عهده خواهد داشت.

با توجه به آنکه زمان زیادی تا معرفی سری Redmi Note 14 شیائومی باقی نمانده، باید در آینده‌ای نزدیک، مشخصات و جزئیات قیمت آن منتشر شود.

سری ردمی Note 14 شیائومی هفته آینده معرفی می‌شود

نظر شما درباره طراحی و رنگ‌بندی سری ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی