حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس 5G از شارژر ۹۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد: پسرفت نسبت به نسل قبل

نوشته

8 ساعت قبل | بدون دیدگاه | ردمی

تأیید شده است که ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس 5G با پشتیبانی از شارژ سریع ۹۰ واتی عرضه خواهد شد. پس از ردمی نوت ۱۴ 5G و نوت ۱۴ پرو 5G، هم‌اکنون مدل پرو پلاس در میان داده های IMEI مشاهده شده است. این تلفن هوشمند با پشتیبانی از شارژر ۹۰ واتی، نسبت به نسل قبل پسرفت داشته است.

سرعت شارژ ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس 5G از ۱۲۰ به ۹۰ وات کاهش یافته است 

شیائومی تغییراتی در قابلیت شارژ سریع خانواده Redmi Note 14 ایجاد کرده است. ۹۰ وات، بسیار سریع است، اما چرا شیائومی در این نسل، قابلیت پشتیبانی از شارژر ۱۲۰ واتی را به ۹۰ وات کاهش داد؟ این غول فناوری چینی از زمان ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G، شارژر های ۱۲۰ واتی را به کار گرفت. و هم‌اکنون طبیعی نیست که توان شارژ سریع را به‌طور ناگهانی به ۹۰ وات کاهش دهد.

Redmi Note 14 Pro Plus 5G

با وجود کاهش سرعت شارژ Redmi Note 14 Pro Plus 5G نسبت به نسل قبل، اما این موضوع درباره Redmi Note 14 5G صدق نمی‌کند. این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد، در صورتی که ردمی نوت ۱۳ 5G از شارژر ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کرد. با این حال، مدل‌ های Note 14 Pro 5G و Pro+ 5G، سرعت شارژ کمتری خواهند داشت. شاید شیائومی قصد دارد با انجام برخی بهینه‌سازی ها در شارژ سریع، شکاف را کم کند.

ردمی Note 14 Pro Plus 5G با شماره مدل 24115RA8EG در دست توسعه قرار دارد. این تلفن هوشمند چندی پیش موفق به دریافت گواهینامه 3C شد و این گواهی نیز تایید کرد که این دستگاه از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند. برخی منابع فکر می‌کردند که این شماره مدل متعلق به نوت ۱۴ پرو 5G است، اما Gizmochina می‌گوید که این موضوع درست نیست و شماره مدل مذکور مربوط به مدل پرو پلاس می‌شود. سری Redmi Note 14 در اواخر ماه جاری میلادی به‌طور رسمی معرفی خواهد شد و شیائومی جزئیات بیشتری را اعلام خواهد کرد. با ما همراه باشید.

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس شیائومی شاید با Dimensity 7350 مدیاتک عرضه شود

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی