حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک تراشه Exynos 1580 روی گلکسی A56 سامسونگ لو رفت

نوشته

11 ساعت قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی A5x همواره از محصولات راهبردی سامسونگ بوده است و همچنان هم خواهد بود. نسل جدید این سری با اسم Galaxy A56 عرضه خواهد شد، جایی حوالی اواسط زمستان ۱۴۰۳ باید منتظر آن باشیم. با این حال همین حالا بنچمارک تراشه Exynos 1580 روی گلکسی A56 سامسونگ لو رفته و عملکرد جالبی را نشان می‌دهد.

بنچمارک تراشه Exynos 1580 روی گلکسی A56

احتمالاً سامسونگ کار بر روی گلکسی A56 را ماه‌ها پیش آغاز کرده باشد، اما حالا اولین مدرک از این محصول را از طریق فهرستی در پایگاه داده IMEI رصد کرده‌ایم.

گلکسی A56 با شماره مدل SM-A566B/DS ارائه خواهد شد. برای مقایسه، شماره مدل گلکسی A55 سامسونگ SM-A556B/DS بود. پس کاملا می‌توان مطمئن بود که این مدل جدید باید جانشین گلکسی A55 باشد که ما فرض می‌کنیم با روند نام‌گذاری فعلی سامسونگ، با اسم گلکسی A56 به بازار برسد.

نکته جالب این است که تراشه اگزینوس 1580 سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ عملکرد قابل توجهی را در مقایسه با نسل قبلی خود ارائه می دهد.

در واقع، طبق نتیجه رصد شده از بنچمارک Geekbench باید گفت تراشه Exynos 1580 عملکرد تراشه‌های پرچمدار سال ۲۰۲۱ مثل اسنپدراگون 888 را دارد. این برای یک تراشه میان رده، قابل تحسین است و این شانس را دارد که در نهایت اجازه دهد تا دستگاه پرفروش سری A برای اولین بار پس از سال‌ها، کمی در بحث عملکرد حرفی برای گفتن داشته باشد.

اندروید ۱۵ پیش فرض و ۶ سال آپدیت اندروید برای گلکسی A56 محتمل است!

دستگاه حاضر در این تست با ۸ گیگابایت حافظه رم همراه است و ۳ کلاستر برای پردازنده مرکزی یا CPU تراشه آن دیده می‌شود. سیستم عامل اندروید ۱۵ برای گلکسی A56 کاملا قابل پیش‌بینی است و اگر شایعه ۶ سال آپدیت اندروید گلکسی A16 صحیح باشد، احتمالا این گوشی سامسونگ نیز با همان ۶ سال آپدیت عرضه شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که Galaxy A56 بتواند با این مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری در بازار رقابت راحت‌تری داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)