حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حلقه های دوربین گلکسی S25 و S25 پلاس سامسونگ طراحی عجیبی خواهند داشت

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعات اخیر، تصویر نسبتاً واضحی را از طراحی گلکسی S25 اولترا سامسونگ نشان داده‌اند. همان‌طور که احتمالاً شنیده‌اید، این گوشی پرچمدار، بازطراحی می‌شود و از گوشه های گردتری بهره‌مند خواهد بود. اما درباره مدل های پایه و پلاس چطور؟ این دو تلفن هوشمند چه عناصر طراحی جدیدی خواهند داشت؟ گفته می‌شود که حلقه های دوربین گلکسی S25 و S25 پلاس طراحی عجیبی دارند.

گلکسی S25 و S25 پلاس با طراحی دو لایه حلقه های دوربین در راه هستند

افشاگر معروف اطلاعات، Ice Universe، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، ادعا کرد که سامسونگ با گلکسی S25 و S25 پلاس، طراحی جدید حلقه دوربین را معرفی خواهد کرد که کاملاً غیرعادی به‌نظر می‌رسد. در ادامه یک رندر، از این طراحی احتمالی را می‌توانید ببینید.

طراحی حلقه های دوربین Galaxy S25 و S25 Plus

منبع این گزارش، آن را «طراحی دو لایه» می‌نامد. ما حدس می‌زنیم که هر کدام از حلقه های دوربین به احتمال زیاد به‌طور یک تکه و به این شکل ماشین‌کاری شده‌اند. در هر صورت اما هر کدام از حلقه ها کمی از قاب پشتی بیرون زده‌اند و به‌نظر می‌رسد که تا انتها پیچ نشده‌اند.

سامسونگ قبلاً چنین کاری انجام نداده است. مطمئناً متمایز به نظر می‌رسد و جالب است ببینید که چگونه ممکن است سامسونگ بخواهد بدون زیاده روی در تغییرات طراحی دوربین، به گوشی های پرچمدار آینده خود هویتی منحصربه‌فرد ببخشد. در سال های اخیر، سایر سازندگان بزرگتر و جسورتر شده‌اند. در حالی که سامسونگ تنها طراحی دوربین های خود را کمی اصلاح کرده است. به نظر می‌رسد که این طرز فکر سامسونگ بدون پیروی از بسیاری از رقبای خود است.

لازم به ذکر است که ظاهراً فقط مدل های پایه و پلاس سری گلکسی S25 از این طراحی غیرعادی حلقه های دوربین استفاده خواهند کرد و حلقه های دوربین گلکسی S25 اولترا به این شکل نخواهند بود.

این طراحی جدید چه مشکلاتی دارد؟

یکی از مواردی که باید در نظر گرفت، کاربردی بودن آن است، و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این طراحی حلقه دوربین دولایه تا چه حد ممکن است کاربردی باشد. در یک نگاه، بر اساس رندر بالا، این حلقه های دوربین می‌توانند کثیفی را جذب کنند و تمیز نگه داشتن آن‌ها چندان آسان نباشد. آنها همچنین ممکن است خطر بیشتری برای گیر افتادن در پارچه داشته باشند. البته احتمالاً هیچکدام از این مشکلات برای کاربرانی که از کیس محافظ استفاده می‌کنند، مهم نیست.

طراحی مدل پایه گلکسی S25 سامسونگ را ببینید: باریک‌تر از آیفون ۱۶

احتمالاً سامسونگ در اوایل سال آینده میلادی از سری Galaxy S25 رونمایی خواهد کرد. طبق معمول این شرکت، ارتقاء های سخت‌افزاری جدید و نرم‌افزار بهبودیافته‌ای را معرفی می‌کند. ما همچنین انتظار داریم که سامسونگ ابزار ها و ارتقاء های بیشتر Galaxy AI را آماده کند.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی