حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرویس هوش مصنوعی گوگل Gemini Live به رایگان برای همه کاربران اندروید عرضه شد

نوشته

6 روز قبل | بدون دیدگاه | گوگل، هوش مصنوعی

گوگل در حال حاضر و در بحث سرویس‌های دستیار صوتی خود کمی آشفته به نظر می‌رسد. مثلا شما در حال حاضر هم Google Assistant را دارید و هم Gemini و اکنون Gemini Live (!) که برای کاربران عمومی کمی گیج‌کننده است. البته با گذر زمان و دریافت بازخورد کاربران احتمالا بتواند به ادغام این سرویس‌ها در یکدیگر بپردازد. خبر خوب امروز فعلا این است که سرویس هوش مصنوعی گوگل Gemini Live به رایگان برای همه کاربران اندروید عرضه شده است.

گوگل Gemini Live عمومی و رایگان عرضه شد

به صورت خلاصه باید گفت Gemini Live سرویسی است که گفتگوهای بی‌درنگ با سرویس هوش مصنوعی گوگل ارائه می‌دهد. این ویژگی در ابتدا به عنوان یک قابلیت برای مشترکین Advanced عرضه شد، اما امروز این شرکت اعلام کرد که به صورت رایگان برای همه کاربران عرضه خواهد شد.

این ویژگی با برنامه عادی Gemini متفاوت است و تفاوت خود را در جریان طبیعی مکالمه و مبادلات رفت و برگشتی نشان می‌دهد. این مکالمات به شما اجازه مکث برای ارائه اطلاعات یا زمینه‌های جدید مکالمه را می دهد.

سرویس Gemini Live در برنامه Gemini ارائه می‌شود که فعلا فقط در فروشگاه نرم افزاری Google Play موجود است، به این معنی که فقط کاربران اندروید می توانند از این سرویس استفاده کنند. همچنین، فقط برای تلفن‌هایی که روی زبان انگلیسی تنظیم شده‌اند، عرضه می‌شود. البته به زودی زبان‌های بیشتری ارائه می‌شود.

سرویس Gemini Live را می توان با زدن روی آیکون ستاره در سمت راست پایین برنامه Gemini فعال کرد. سپس یک صفحه با دو دکمه باز می شود، مثل چیزی که در تصاویر بالا می‌بینید.

پس از پایان چت، کاربر می تواند رونویسی از کل تعامل را ببیند. سرویس Gemini Live در حال حاضر از برنامه‌هایی مانند Gmail، YouTube Music یا Maps پشتیبانی نمی‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که جمنای لایو برای شما جذاب خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)