حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی یک کیبورد تاشو برای گوشی Mate XT خود معرفی کرد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | لوازم جانبی، هواوی

هواوی به‌تازگی یک کیبورد تاشو بلوتوثی منحصربه‌فرد را برای گوشی هوشمند جدید Mate XT خود معرفی کرده است. این لوازم جانی در تاریخ 20 سپتامبر/30 شهریور با قیمت 42 دلار درکنار اولین گوشی سه تاشو این شرکت به‌فروش خواهد رسید.

کیبورد تاشو هواوی

درجریان رویداد معرفی، Yu Chengdong، رئیس کسب‌وکار مصرف‌کنندگان هواوی، از کیبورد کاملاً تاشو برای Mate XT رونمایی کرد. او به‌طرز چشمگیری این اکسسوری را از جیب کتش بیرون آورد و نشان داد که چقدر کارآمد است.

کیبورد تاشو بلوتوثی 126 گرم وزن و 11 میلی‌متر ضخامت دارد. طول این گجت 33.5 سانتی‌متر و عرض آن نیز 8.14 سانتی‌متر است. این کیبورد دارای نوارهای مغناطیسی در سمت چپ و راست خود است و در صورت تا شدن به‌طور خودکار بسته می‌شود.

کیبورد تاشو هواوی

کیبورد تاشو هواوی

کیبورد تاشو هواوی همچنین از جنس چرم باکیفیت است تا از اثر لغزش، خط و خش، رد انگشت یا آب جلوگیری کند و تجربه قابل‌اعتمادی را ارائه دهد. صحبت از کلیدها شد، این کیبورد از کلیدهای نازک استفاده می‌کند و یک صفحه لمسی کوچک نیز در سمت راست برای دسترسی آسان دارد.

کیبورد هواوی گواهی DESIGN FOR HUAWEI (DFH) را نیز دریافت کرده است. توجه داشته باشید که DFH با شرکایی کار می‌کند تا بهترین لوازم جانبی مربوط به گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، گوشی‌های تاشو و غیره برای محصولات هواوی را ارائه دهد.

کیبورد تاشو هواوی با سیستم‌عامل‌های HarmonyOS ،Android ،iOS ،Windows و MacOS سازگار است؛ اگرچه از تاچ‌پد در دستگاه‌های iOS پشتیبانی نمی‌کند.

کاربران می‌توانند این لوازم جانبی جمع‌وجور را به تبلت یا نوت‌بوک نزدیک خود متصل کنند. این دستگاه دارای یک باتری لیتیومی با ظرفیت 110 میلی‌آمپرساعت است و حدود 3 ساعت طول می‌کشد تا شارژ شود. همچنین می‌توان به‌طور مداوم و بیش از 20 ساعت با آن کار کرد.

کاربران می‌توانند کیبورد جدید هواوی را در دو رنگ قرمز و مشکی انتخاب کنند. به‌عنوان یک دستگاه قابل‌حمل، این گجت به‌راحتی در جیب شما جا می‌شود.

کیبورد تاشو Huawei با قیمت 299 یوان (حدود 40 دلار) در VMall موجود است. فروش رسمی آن در 20 سپتامبر آغاز می‌شود و کاربران می‌توانند لوازم جانبی را با گوشی سه تاشو خود خریداری کنند.

نظر شما درباره این کیبورد هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی