حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M05 سامسونگ با تراشه Helio G85 و باتری 5000mAh معرفی شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ امروز گوشی هوشمند پایین‌رده جدیدی با نام گلکسی M05 را در هند معرفی کرده است. این دستگاه دیروز ازطریق وب‌سایت آمازون به بیرون درز پیدا کرده و بسیاری از ویژگی‌های آن فاش شده بود. اکنون که این گوشی به‌صورت رسمی معرفی شده، قیمت و در دسترس بودن آن نیز از طرف سامسونگ اعلام شده است.

گلکسی M05 سامسونگ

قیمت Galaxy M05 معادل 7999 روپیه (95 دلار) است و تنها در یک رنگ سبز نعنایی و یک نسخه 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. این تلفن برای خرید ازطریق آمازون هند، وب‌سایت رسمی سامسونگ هند و فروشگاه‌های خرده‌فروشی منتخب در سراسر این کشور در دسترس است و انتظار می‌رود به‌زودی در سایر نقاط نیز عرضه شود.

این گوشی هوشمند دارای صفحه‌نمایش 6.7 اینچی LCD با وضوح +HD است. دوربین اصلی آن شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی با دیافراگم F1.8 و فیلمبرداری Full HD است. این دستگاه همچنین دارای سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی در بالای لنز اصلی خود نیز است که به ثبت تصاویر با جلوه تاری پس‌زمینه کمک می‌کند. دوربین جلوی گوشی رزولوشن 8 مگاپیکسلی دارد.

سامسونگ Galaxy M05 را به پردازنده MediaTek Helio G85 مجهز کرده است. همان‌طور که گفته شد، این دستگاه همچنین دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که البته یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی آن درنظر گرفته شده است. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی این مدل از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

گلکسی M05

گلکسی M05

این دستگاه از اندروید 14 (One UI Core 6.0) در زمان عرضه استفاده می‌کند و سامسونگ وعده داده است که دو به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل اندروید و وصله‌های امنیتی چهار ساله را برای گلکسی M05 ارائه کند.

گلکسی M05 دارای اسلات دو سیم‌کارت (4G+4G)، GPS ،Wi-Fi 5، بلوتوث 5.3، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون است.

نظر شما درباره گوشی Galaxy M05 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی