حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی A16 5G سامسونگ فاش شد: طراحی Key Island

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

پس از افشای تصاویر گلکسی S25 اولترا، سری گلکسی تب S10 و گلکسی S24 FE، هم‌اکنون رندر سامسونگ گلکسی A16 5G به‌بیرون درز کرده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

گلکسی A16 5G دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود 

گلکسی A16 5G یک تلفن هوشمند پایین‌رده بوده، اما این سری بسیار محبوب هستند. سامسونگ سالانه هزاران عدد از این گوشی ها را به فروش می‌رساند و دائماً در تلاش است تا محصولات خود را بهبود بخشد.

فریم سمت راست Galaxy A16 5G طراحی جالبی دارد. نقطه‌ای که دکمه های پاور و تنظیم صدا در آن قرار گرفته‌اند، برجسته‌تر از سایر قسمت ها (طراحی Key island) به‌نظر می‌رسد. دکمه پاور به‌عنوان سنسور اثرانگشت نیز عمل می‌کند. به غیر از برآمدگی سمت راست، سایر قسمت های فریم این گوشی تخت است.

رندر گلکسی A16 5G سامسونگ

گلکسی A16 5G سامسونگ دارای یک صفحه نمایش تخت است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند درون یک ناچ قطره‌ای شکل قرار دارد. حاشیه های اطراف نمایشگر نسبتاً کم هستند، اما حاشیه پایینی بیشتر از سایر قسمت ها به‌نظر می‌رسد.

سه لنز دوربین در قاب پشتی Galaxy A16 5G دیده می‌شود که به‌طور عمودی در سمت چپ قرار گرفته‌اند و هر کدام از این لنز ها به‌طور جداگانه از قاب پشتی بیرون زده است. یک فلاش LED درست در کنار آنها قرار دارد. لوگو سامسونگ نیز در پشت دستگاه قابل مشاهده است. اسلات سیم‌کارت در فریم سمت چپ این تلفن هوشمند دیده می‌شود. گفته می‌شود که این گوشی سامسونگ، دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود.

همان‌طور که سامسونگ برای ساخت Galaxy A15 از پلاستیک استفاده کرد، احتمالاً جانشین این گوشی نیز از پلاستیک ساخته خواهد شد. انتظار می‌رود که هم قاب پشتی و هم فریم Galaxy A16 5G، پلاستیکی باشد. البته نمی‌توانیم در حال حاضر این موضوع را به طور کامل تأیید کنیم اما احتمالاً شاهد به کارگیری ساختاری مشابه نسل قبل هستیم.

شاید Galaxy A16 5G با دو تراشه مختلف معرفی شود

مطابق با گزارش منبع، گلکسی A16 تاکنون با دو تراشه مختلف در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. یک بار این گوشی با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ در گیک‌بنچ ظاهر شد و بار دیگر با اگزینوس ۱۳۳۰. ممکن است که این تلفن هوشمند آینده سامسونگ با هر دو تراشه معرفی شود. نسخه‌ای از این دستگاه دارای ۴ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که مدل 4G گلکسی A16 نیز معرفی خواهد شد.

رندر گلکسی S25 Ultra سامسونگ را ببینید

نظر شما درباره این گوشی مقرون‌به‌صرفه آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی