حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری ردمی نوت 14 با گواهی IP68، مقاومت بهبودیافته و عمر باتری بهتر تأیید شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

انتظار می‌رود سری Redmi Note 14 به‌زودی در کشور چین معرفی شود. تاکنون گوشی‌های این سری در پلتفرم‌های مختلف گواهی‌نامه ازجمله 3C ،FCC و IMEI دیده شده‌اند. حال در پستی در Weibo، مدیرکل ردمی تأیید کرده است که سری ردمی نوت 14 دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار خواهد بود. همچنین در پست جداگانه‌ای تأیید شده است که این خانواده از مقاومت بسیار بهبودیافته بدنه و عمر باتری بهتر نیز بهره می‌برد.

سری ردمی نوت 14

در این پست، مدیر ارشد اجرایی اظهار داشت که یک استاندارد صنعتی وجود دارد که در آن گوشی‌های دارای گواهی مقاومت دربرابر آب اگر ازطریق خیس شدن آسیب ببینند، قابل تعمیر نیستند.

توماس وانگ ضمن تأیید اینکه گوشی‌های سری ردمی نوت آینده دارای گواهی IP68 خواهند بود، بیان کرد که آن‌ها از قابلیت‌های ضدآب این دستگاه‌ها مطمئن هستند و پرسید که آیا باید ضمانت خسارت آب را نیز درنظر بگیرند یا خیر.

برای یادآوری، +Redmi Note 13 Pro سال گذشته با گواهی IP68 عرضه شد، درحالی‌که Redmi Note 13 استاندارد و پرو دارای گواهی IP54 بودند.

سری ردمی نوت 14

سری ردمی نوت 14

در یک پست جداگانه، توماس وانگ تأیید کرد که سری جدید Redmi Note دارای مقاومت در برابر سقوط قوی و عمر باتری بهتری خواهد بود، چیزی که اپل آن‌ها را در سری جدید آیفون 16 خود نیز تبلیغ کرده است.

یادآوری می‌کنیم که Redmi Note 13 دارای باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی بود، درحالی‌که Pro دارای باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 67 واتی است.

مشخص نیست که آیا تمام مدل‌های سری ردمی نوت 14 دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار خواهند بود یا این ویژگی فقط به مدل‌های بالاتر پرو و پرو پلاس محدود می‌شود. اگرچه تاریخ معرفی رسمی این گوشی‌ها درحال‌حاضر مشخص نشده است، اما ما انتظار داریم که دعوتنامه رویداد رونمایی از آن‌ها به‌زودی منتشر شود.

دیدگاه شما پیرامون پیشرفت‌های سری Redmi Note 14 شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی