حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل تولید قاب FineWoven آیفون را متوقف کرد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، لوازم جانبی

اپل از امروز تولید قاب FineWoven برای آیفون ها را متوقف کرده است. این شرکت همچنین قاب‌های FineWoven موجود برای آیفون‌های قدیمی را نیز از وب‌سایت خود حذف کرده است، اگرچه نسخه‌های FineWoven کیس MagSafe و جاکلیدی AirTag همچنان در دسترس هستند.

توقف تولید قاب های FineWoven آیفون

FineWoven به‌دلیل عملکرد ضعیف خود در مقایسه با قاب‌های چرمی سابق که اپل قبلاً ارائه می‌کرد، به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. اپل سال گذشته قاب‌های FineWoven را جایگزین قاب‌های چرمی کرد تا با محیط‌زیست سازگارتر باشد، اما کاربران به‌سرعت متوجه شدند که این قاب‌ها به‌سرعت کثیف می‌شوند و شروع به ساییدگی می‌کنند.

درحال‌حاضر، هیچ جایگزینی برای قاب FineWoven وجود ندارد و اپل قاب چرمی یا هر نوع معادلی را نمی‌فروشد. بنابراین برای سری آیفون 16، مشتریان تنها می‌توانند یک قاب سیلیکونی یا یک قاب شفاف را انتخاب کنند.

توقف تولید قاب های FineWoven برای آیفون

توقف تولید قاب های FineWoven برای آیفون

قاب‌های سیلیکونی در چندین گزینه رنگی جدید مانند fuchsia ،ultramarine ،star fruit و lake green در اندازه‌های متناسب با هر یک از مدل‌های جدید آیفون موجود هستند.

برند Beats اپل همچنین مجموعه‌ای از قاب‌های جدید را برای سری آیفون 16 معرفی کرده است. این اولین بار است که ما لوازم جانبی آیفون را از سوی Beats می‌بینیم.

نظر شما درباره توقف تولید قاب‌های پرحاشیه FineWoven برای آیفون‌های اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی