حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خط زمانی رونمایی از گلکسی S24 FE و گلکسی A16 سامسونگ مشخص شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دو دستگاه مورد انتظار سامسونگ در ماه‌های آینده معرفی خواهند شد. یکی از این محصولات یک نمونه اقتصادی ارزان پرفروش و دیگری یک نمونه پرچمدار اقتصادی است. بله، ما درباره Galaxy S24 FE و Galaxy A16 این شرکت صحبت می‌کنیم‌. اگر این گوشی‌های هوشمند برای شما مهم هستند، به تازگی خط زمانی رونمایی از گلکسی S24 FE و گلکسی A16 سامسونگ مشخص شده است.

خط زمانی رونمایی از گلکسی S24 FE و گلکسی A16 سامسونگ

صفحات پشتیبانی گلکسی اس 24 FE در وب سایت رسمی سامسونگ رصد شده و اخیراً اطلاعاتی در مورد این گوشی هوشمند به این صورت استخراج شده است. سامسونگ هنوز به صورت رسمی چیزی در مورد Galaxy S24 FE اعلام نکرده است، اما ETNews ادعا می کند که این گوشی هوشمند جایی حوالی نیمه اول پاییز ۱۴۰۳ به صورت جهانی معرفی می‌شود، در حالی که گلکسی A16 باید اواخر پاییز رونمایی گردد.

اگزینوس ۲۵۰۰

یک گزارش غیررسمی جدید نشان داد که سامسونگ Galaxy S24 FE با تراشه Exynos 2400e و باتری 4565 میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود. بخش نرم افزاری با One UI 6.1.1 و احتمالا اندروید ۱۴ مدیریت می‌شود.

ضعف سنتی خانواده گوشی‌های FE سامسونگ در بخش باتری است. در این نسل نیز متاسفانه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری نمی‌بینیم اما ادعا می‌شود سامسونگ این محصول را با ماندگاری تا 78 ساعت برای پخش موسیقی و تا 29 ساعت برای پخش ویدئو تبلیغ خواهد کرد. امیدواریم در واقعیت نیز پیشرفت خوبی صورت بگیرد.

سامسونگ Galaxy S24 FE در برابر آب مقاوم است و دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ با رفرش‌ریت 120Hz با حداکثر روشنایی 1900 نیت و محافظ Gorilla Glass Victus+ خواهد بود. این صفحه نمایش دارای یک سوراخ برای دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی است. روی قاب پشتی، ما سه دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و 8 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابر را شاهد خواهیم بود.

گفته می‌شود که گلکسی اس 24 FE در رنگ‌های زرد، نقره‌ای/سفید، مشکی گرافیتی، ترنجی‌طور و دو رنگ دیگر منحصراً برای وب‌سایت سامسونگ عرضه می‌شود.

نظر شما چیست؟ منتظر این ۲ گوشی سامسونگ هستید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)