حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس شیائومی شاید با Dimensity 7350 مدیاتک عرضه شود

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات، شیائومی

حدود ۱۰ ماه از رونمایی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس شیائومی می‌گذرد. انتظار داریم طی دو ماه آینده جانشین آن یعنی +Redmi Note 14 Pro رونمایی شود. به تازگی گزارشی درباره این محصول داریم که می‌گوید ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس شیائومی شاید با Dimensity 7350 مدیاتک عرضه شود.

تراشه احتمالی ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس شیائومی

طبق گزارش جدیدی که از چین منتشر شده، احتمالا ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس شیائومی از تراشه جدید مدیاتک Dimensity 7350 استفاده کند. این همان تراشه ای است که در Nothing Phone (2a) Plus نیز استفاده خواهد شد.

تراشه مدیاتک Dimensity 7350 با معماری ۴ نانومتری و هسته‌های Armv9 برای CPU معرفی شد

اگر بخواهیم نسل قبلی یعنی Redmi Note 13 Pro Plus را یادآور شویم باید گفت که به تراشه مدیاتک Dimensity 7200 Ultra مجهز بود. در نتیجه خیلی دور از ذهن نیست که این شایعه صحیح باشد.

گفته می‌شود که شیائومی Redmi Note 14 Pro Plus با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عرضه می‌شود. این در حالی است که نسل قبلی آن دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی داشت! با این حال این دوربین ۵۰ مگاپیکسلی لو رفته می‌تواند متعلق به دوربین فوق عریض آن هم باشد. این دستگاه همچنان دوربین تله فوتو اختصاصی برای زوم اپتیکال ندارد.

درباره طراحی جزیره دوربین اصلی گفته می‌شود که طراحی آن مشابه گوشی‌های اخیر آنر خواهد بود. متاسفانه جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه نشده است.

ظاهراً شیائومی در Redmi Note 14 Pro Plus از حسگر اثرانگشت اپتیکال درون صفحه‌نمایش استفاده خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)