حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد مینی نسل ۷ احتمالا اواخر سال میلادی جاری معرفی خواهد شد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

بعد از مراسم Let Loose اپل، اکنون این شرکت توجه خود را به آیپدهای اقتصادی‌تر معطوف کرده است. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که کوپرتینویی‌ها، آیپد مینی نسل ۷ را تا قبل از پایان سال جاری معرفی خواهد کرد.

آیپد مینی نسل ۷ با سخت‌افزار بهبود یافته احتمالا در اواخر سال معرفی خواهد شد

به گزارش wccftech اپل با توجه به شرایط تصمیم گرفت که پارسال هیچ تبلت جدیدی را به بازار عرضه نکند. این مسئله باعث شد که فروش آیپدها در سال ۲۰۲۳ روندی کاهشی داشته باشد. اما خبر بد این است که به نظر می‌رسد حداقل تا قبل از برگزاری WWDC 2024 اوضاع این شرکت در دنیای تبلت‌ها بهتر نخواهد شد. طبق تحلیل کارشناسان، آیپد پرو‌های جدید با وجود بهره مندی از صفحه نمایش OLED و سخت‌افزار قدرتمند، بنا به دلیل یکسری محدودیت‌های نرم‌افزاری، فروش خوبی را تجربه نخواهند کرد. مارک گورمن معتقد است که آیپد مینی نسل ۷ اپل اواخر ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد.

آیپد مینی جدید در خانواده تبلت‌های اپل، جایگاه بسیار خوبی خواهد داشت و تبدیل به کوچک‌ترین محصول سری با طراحی‌ای جدید خواهد شد. نسل ۶ این محصول، بازخورد‌های بسیار خوبی از سمت کاربران و بررسی کننده‌ها دریافت کرد. اما از آخرین باری که این تبلت بروز شده تقریبا ۳ سال می‌گذرد. گفته می‌شود که آیپد مینی جدید اپل، در رویداد WWDC معرفی نخواهد شد و اگر اخبار منتشر شده صحت داشته باشد، در رویداد سپتامبر نیز شاهد تبلت کوچک و دوست‌داشتنی اپل نخواهیم بود.

آیپدهای جدید احتمالا بعد از سری آیفون ۱۶ معرفی خواهند شد

از این مسئله نتیجه می‌گیریم که اپل احتمالا قصد دارد بعد معرفی سری آیفون ۱۶، مراسم دیگری برای معرفی آیپد مینی نسل ۷ و آیپد نسل ۱۱ برگزار کند. گفته می‌شود که کوپرتینویی‌ها قصد دارند مشکل اسکرول ژله‌ای«jelly-scrolling» را در نسل جدید آیپد مینی برطرف کند. علاوه بر این انتظار می‌رود این تبلت با یک پردازنده بروزتر که احتمالا A17 Pro خواهد بود معرفی شود.

به احتمال زیاد آیپد مینی ۷ اپل از همان طراحی نسل پیشین خود بهره خواهد برد. اما ممکن است اپل بخواهد تغییراتی جزئی در ظاهر این تبلت ایجاد کند. مدل پایه آیپد یک کاهش قیمت فوق العاده در مراسم Let Loose تجربه کرد و اکنون گزینه ایده‌آلی برای ورود کاربران به دنیای تبلت‌های اپل به شمار می‌رود. اما پیش بینی می‌شود نسل ۱۱ این محصول با کمی افزایش قیمت، یک پردازنده جدید و تعدادی ویژگی هوش مصنوعی معرفی شود.

نظر شما درباره آیپد مینی جدید اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی