اینستاگرام بهشدت در تلاش برای رقابت با TikTok در مورد ویدیوهای کوتاه بوده است و اکنون این شبکه اجتماعی چندین ویژگی جدید را برای پلتفرم Reels خود معرفی کرده است تا آن را برای سازندگان جذابتر کند.
بزرگترین تغییر در فرآیند ویرایش ویدیو است. کاربران اکنون میتوانند بهجای اینکه این کار را در مراحل جداگانه انجام دهند، کلیپهای ویدیویی آپلودشده، صدا، استیکرها و پوششهای متنی را در یک صفحه تغییر دهند. عکسهای بهاشتراکگذاشتهشده توسط این شرکت، ویژگی ویرایش جدول زمانی مشابه آنچه TikTok دارد را نشان میدهد که به هنگام ردیف کردن کلیپهای صوتی و تصویری کمک کرده و انتقال را روانتر میکند.
کاربران اینستاگرام همچنین راه جدیدی برای یافتن ویدیوهای پرطرفدار خواهند داشت. گرایشها و چالشهایی که بازآفرینی آنها آسان است، بخشی از آن چیزی است که TikTok را به یک مرکز رشد برای محتوای جذاب تبدیل کرده است و تاکنون، راه سریعی برای دیدن آنچه در Reels جلبتوجه میکند وجود نداشت. یک صفحه جدید Reels هشتگها و آهنگهایی را که در اینستاگرام پرطرفدار هستند، بههمراه تعداد ویدیوهایی که از آن صدای خاص استفاده میکنند، جمعآوری میکند. سپس کاربران میتوانند صدا را برای بعد ذخیره کرده یا مستقیماً آن را در ویدیوی خود اعمال کنند.
این بهروزرسانی همچنین شامل ابزارهایی برای سازندگان است تا عملکرد محتوای خود را تجزیهوتحلیل کنند و با طرفداران ارتباط برقرار کنند. افزودنی جدید به داشبورد تجزیهوتحلیل، کل زمانی را که مخاطبان برای تماشای یک Reel صرف کردهاند، از جمله بازپخش و همچنین میانگین زمان تماشای ویدیو را نشان میدهد و زمانی که یک دنبالکننده جدید آنها را ازطریق یک ویدیوی Reel پیدا کرده، به سازنده اطلاع میدهد.
راضی نگهداشتن سازندگان محتوا از نحوه کسب درآمد در این پلتفرم برای اینستاگرام و تیک تاک یک چالش بوده است که هر دوی آنها بهمنظور پاداش دادن به کاربران برای محتوای با عملکرد بالا، بازنگری یا کاهش بودجه داشتهاند. یکی از جایگزینهای کسب درآمد از محتوا، راهنماییهای مجازی از طرفداران بوده است و TikTok ،YouTube و Instagram همگی نسخهای از این ویژگی را دارند.
نظر شما درباره ویژگی های جدید Reels اینستاگرام چیست؟