حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ مجموعه لوازم جانبی دوربین برای گلکسی اس 23 را معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

سامسونگ به‌تدریج درحال بهبود اکوسیستم محصولات خود است. این شرکت پس از تلاش مضاعف در بخش لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک خود در چند سال گذشته، اکنون درتلاش است مجموعه لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند خود را بهبود بخشد. این شرکت اکنون از لوازم جانبی جدید مرتبط با دوربین برای سری گلکسی اس 23 خود رونمایی کرده است.

لوازم جانبی دوربین برای گلکسی اس 23

سامسونگ در جدیدترین تلاش خود پیرامون ارائه لوازم جانبی کاربری برای افراد خاص، از دستگیره دوربین و پایه سه‌پایه باریک برای Galaxy S23 رونمایی کرده است.

لوازم جانبی دوربین برای گلکسی اس 23

لوازم جانبی دوربین برای گلکسی اس 23

پایه دوربین با کنترل از راه دور اکنون در وب‌سایت سامسونگ فهرست شده است و می‌توان آن را به کیس برای سری گلکسی اس 23 وصل کرد. این محصول دارای سه‌پایه کوچک و شاتر از راه دور مبتنی‌بر بلوتوث است. بسته لوازم جانبی جدید، گوشی‌های هوشمند Galaxy S23+ ،Galaxy S23 یا Galaxy S23 Ultra را به سیستم دوربین بهتری تبدیل می‌کند که کار با آن راحت‌تر است. هنگامی که آن را در دست بگیرید، چسبندگی بهتری را ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید با استفاده از سه‌پایه گوشی را در زوایای مختلف قرار دهید و از فاصله دور عکس بگیرید. این وسیله همچنین می‌تواند برای گرفتن تصاویر در حالت Astrophoto یا فیلم‌ها در حالت Astro Hyperlapse عالی باشد.

لوازم جانبی دوربین برای گلکسی اس 23

لوازم جانبی دوربین برای Galaxy S23

سه‌پایه باریک سری گلکسی اس 23 با قاب گجت این گوشی‌ها نیز کار می‌کند و می‌توانید با آن تلفن را در حالت افقی یا عمودی قرار دهید. همچنین می‌توان از آن در هنگام استفاده از دوربین، تماس ویدیویی یا حتی تماشای فیلم استفاده کرد. سه‌پایه باریک به‌صورت یک دستگاه جمع‌وجور جمع می‌شود، بنابراین حمل آن با گوشی بسیار راحت‌تر است. قیمت این وسیله در بریتانیا 34 پوند است. سامسونگ هنوز قیمت دستگیره دوربین را اعلام نکرده است.

درحال‌حاضر، این دو گجت در وب‌سایت شرکت برای بازار بریتانیا فهرست شده‌اند، اما سامسونگ می‌تواند این لوازم جانبی را در آینده نزدیک به کشورهای دیگر بیاورد.

نظر شما درباره لوازم جانبی دوربین سری Galaxy S23 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی