حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ۳ بعدی ZTE به نام Nubia Pad 3D معرفی شد – MWC 2023

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE، تبلت

هر چند که ترند تولید محصولات با قابلیت نمایش ۳ بعدی محتوا خیلی کم شده است و کمتر برندی به آن می‌پردازد اما بنا به هر دلیلی ZTE فکر می‌کند که داشتن یک تبلت ۳ بعدی در سبد محصولاتش لازم است. در همین راستا و در MWC 2023 تبلت ۳ بعدی ZTE به نام Nubia Pad 3D معرفی شد.

تبلت ۳ بعدی ZTE

تبلت Nubia Pad 3D از هوش مصنوعی کمک می‌گیرد که توسط ZTE و یک شرکت تحقیق و توسعه فناوری سه بعدی با چشم غیر مسلح به نام Leia Inc توسعه داده شده است.

این شرکت یک فناوری نمایشگر سه بعدی و همچنین یک موتور پردازش هوش مصنوعی را به ارمغان آورد. این دو، تبلت را قادر می سازد تا محتوای سه بعدی را نمایش دهد.

در عین حال، این تبلت از ردیابی چهره با هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می کند. یکی دیگر از ویژگی های قابل ذکر، AI Photography است که امکان عکاسی سه بعدی از جلو و عقب را فراهم می کند. بنابراین می توانید از این تبلت برای ایجاد محتوای سه بعدی هوش مصنوعی استفاده کنید.

تبلت ۳ بعدی نوبیا پد

تبلت ۳ بعدی نوبیا پد

این تبلت از فناوری AI Engine Super Bionic Eye استفاده می کند و دارای دوربین‌های 8 و 16 مگاپیکسلی است. بر اساس یک الگوریتم یادگیری عمیق شبکه عصبی، می‌تواند به تبدیل دوبعدی و سه بعدی تمام صحنه در زمان واقعی دست یابد.

در جلوی تبلت یک صفحه نمایش 12.4 اینچی 2.5K و در لبه کناری چهار بلندگوی Dolby Atmos وجود دارد. این تبلت ZTE دارای یک اکوسیستم محتوای سه بعدی قابل توجه است که به کاربران امکان می دهد از اولین چت ویدیویی پیشرفته سه بعدی صنعت، سینمای سه بعدی خصوصی و بازی های سه بعدی همه‌جانبه لذت ببرند.

در قلب Nubia Pad 3D از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده شده و باتری 9070 میلی آمپر ساعتی از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که تبلت ۳ بعدی برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)