حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل 4G گلکسی A24 سامسونگ با Exynos 7904 و لرزشگیر اپتیکال تصویر ارایه می شود؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

کم کم باید منتظر سری 4 خانواده گلکسی Ax باشیم. امروز شایعه جدید مربوط به نسل جدید گلکسی A2n است که با نام Galaxy A24 آن را می‌شناسیم. گفته می شود که مدل 4G گلکسی A24 سامسونگ با Exynos 7904 و لرزشگیر اپتیکال تصویر ارایه خواهد شد. این شایعه هم خوب است و هم بد چون برخی مشخصات جذاب هستند اما اگزینوس ۷۹۰۴ یک تراشه ۱۴ نانومتری متعلق به تقریبا ۴ سال پیش است که مثلا در گلکسی M20 استفاده شده بود.

مدل 4G گلکسی A24

در جدیدترین گزارش‌ها می‌شنویم که سامسونگ گلکسی A24 مدل 4G احتمالا صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED را با رزولوشن FHD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتز ارائه می‌کند. این یک تغییر بزرگ در مقایسه با نسخه قبلی خود خواهد بود.

مثلا سامسونگ گلکسی A23 نمایشگری با 90 هرتزی ارائه می‌شد اما دارای یک پنل LCD بود. هنوز مشخص نیست که سامسونگ Galaxy A24 با صفحه نمایش دارای ناچ قطره‌ای ارائه می شود یا سوراخ نمایشگر ولی به نظر ما حدس اول به واقعیت نزدیک تر است.

چیپست اگزینوس ۷۹۰۴ با معماری ۱۴ نانومتری و پشتیبانی از دوربین سه گانه معرفی شد

سامسونگ گلکسی A24 ممکن است دارای یک پردازنده تقریباً چهار ساله داشته باشد.

گفته می شود که این گوشی اقتصادی سری گلکسی A سامسونگ از پردازنده Exynos 7904 قدرت می گیرد. اگزینوس ۷۹۰۴ یک پردازنده قدیمی است و بر اساس فرآیند تولید FinFET 14 نانومتری ساخته می شود.

در بخش CPU از ۲ هسته Cortex-A73 و ۶ هسته Cortex-A53 استفاده می کند و GPU مدل Mali G71 را به همراه دارد. سامسونگ در سال 2019 از Exynos 7904 در چندین گوشی هوشمند از جمله Galaxy M20، Galaxy M30 و Galaxy A40 استفاده کرده بود.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ گلکسی A24 آینده دارای دوربین سه‌گانه اصلی شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با OIS یا لرزشگیر اپتیکال تصویر خواهد بود.

لوگو سامسونگ

سامسونگ

دوربین اصلی شاید با یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین عمق سنج یا ماکرو 5 مگاپیکسلی همراه شود. البته اگر گزارش قبلی که می گفت دوربین ماکرو از گلکسی A24, A34 و A54 حذف خواهد شد را در نظر بگیریم، پس این یک دوربین فوق عریض خواهد بود.

دوربین عمق سنج از گلکسی A34 ،A54 و A24 سامسونگ حذف خواهد شد

سامسونگ گلکسی A24 دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. گفته می شود که این گوشی یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی ارائه می دهد.

البته به نظر می رسد که جزئیات مربوط به باتری و شارژ ممکن است کاملاً صحیح نباشد زیرا منبع می گوید که نمی تواند اطلاعات را تأیید کند. سال گذشته سامسونگ گلکسی A23 از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کرد و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری داشت.

گفته می شود Galaxy A24 تا 6 گیگابایت حافظه رم را ارایه می کند و شاید حداقل حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی داشته باشد.

نظر شما درباره Galaxy A24 احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)