حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تکنو Pova Neo 2 با تراشه مدیاتک هلیو G85 و باتری ۷,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری

هفته گذشته Tecno Pova Neo 5G به عنوان مقرون به صرفه ترین گوشی 5G این شرکت معرفی شد. در حال حاضر تکنو با رونمایی از Pova Neo 2 به بازار روسیه بازگشته است. تلفن هوشمند مذکور جایگزین Tecno Pova محسوب می‌شود، که در دسامبر ۲۰۲۰ با تراشه هلیو جی ۸۰ معرفی شده بود. با ترنجی همراه باشید تا مشخصات و قیمت جدیدترین گوشی هوشمند تکنو را بررسی کنیم.

تکنو با معرفی Pova Neo 2 به بازار روسیه بازگشته است

تکنو Pova Neo 2 دارای صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی IPS LCD است که رزولوشن HD+ (به طور دقیق تر ۷۲۰×۱۶۴۰ پیکسل)، نسبت تصویر ۲۰.۵:۹ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این تلفن هوشمند به دوازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری HiOS مجهز شده است. تراشه مدیاتک هلیو G85 نیروی پردازشی این دستگاه را تأمین می‌کند. برای تکنو Pova Neo 2 دو حافظه ذخیره سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. همچنین امکان تهیه این گوشی هوشمند با ۴ یا ۶ گیگابایت رم نیز وجود دارد. این دستگاه در بخش باتری مانند مدل قبل به باتری پرظرفیت ۷,۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. احتمالا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای برخی کاربران کافی نیست. خوشبختانه اما Pova Neo 2 از کارت حافظه MicroSD نیز برخوردار است.

Tecno Pova Neo 2

همان‌طور که GizmoChina اشاره می‌کند، دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار دارند. دوربین اصلی رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن نیز یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. سنسور دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. از دیگر ویژگی های Tecno Pova Neo 2 می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، وای فای، بلوتوث، USB Type-C، جی پی اس و جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد.

گوشی جدید Tecno چه قیمتی دارد؟

ابعاد این دستگاه نیز ۱۷۰.۸۶× x ۷۷.۷۹ x ۹.۶ میلی متر است.  با قیمت ۱۱,۹۰۰ روبل (۲۰۵ دلار) در روسیه عرضه شده است. این تلفن‌ هوشمند در سه رنگ خاکستری، آبی و نارنجی قابل تهیه خواهد بود.

تکنو POVA 5G با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی رونمایی شد

نظر شما درباره Tecno Pova Neo 2 چیست؟ با قیمت ۲۰۰ دلار گوشی هوشمند قدرتمندتری را می‌شناسید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی