حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند Nothing Phone (1) Lite احتمالا هرگز معرفی نخواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing، اخبار، شایعات

اخیرا گوشی هوشمند Nothing Phone (1) که سر و صدای زیادی به پا کرده بود، معرفی شد. موفقیت یا شکست این گوشی هوشمند هنوز مشخص نیست، با این حال شایعاتی درباره دستگاه دومی نیز به گوش می‌رسد. اما گویا گوشی هوشمند Nothing Phone (1) Lite هرگز معرفی نخواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

گوشی هوشمند Nothing Phone (1) Lite با بدنه شیشه‌ای معمولی و باتری ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی؟!

ماه گذشته شاهد معرفی و عرضه Nothing Phone (1) بودیم که یک دستگاه زاییده فکر کارل پی است. وی یکی از بنیانگذاران سابق وان پلاس است که این شرکت را ترک کرد تا با برند Nothing، کار خود از نو آغاز کند. همانطور که احتمالا می‌دانید، اولین گوشی هوشمند این شرکت، گوشی Nothing (1) بود که پیش از آن نیز یک هدفون استریو بی‌سیم True Wireless نیز معرفی و عرضه شده بود. در حالی که قضاوت در مورد موفقیت Nothing Phone (1) خیلی زود است، اما در حال حاضر شایعاتی در مورد گوشی دوم این شرکت نیز به گوش می‌رسد.

به گفته The Mobile Indian، شایعات و ادعاها بر این اساس است که برند ناتینگ روی توسعه یک نسخه ساده از Nothing Phone (1) کار نمی‌کند. در شایعات گفته شده است که این دستگاه بیشتر شبیه یک نسخه معمولی است یعنی سیستم روشنایی فانتزی LED Glyph پشت دستگاه دیگر وجود ندارد. در نسخه اصلی دستگاه، هنگامی که تماس یا اعلان دریافتی داشته باشید، پشت دستگاه روشن خواهد شد. اما در نسخه Lite، از قضا، چراغ‌های پشتی وجود ندارند و به جای آن، دستگاه یک بدنه شیشه‌ای ساده دارد.

گوشی هوشمند Nothing Phone (1) Lite

در حالی که گفته شده است Nothing Phone (1) Lite همچنان از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند، طبق گزارش یک منبع، این تلفن همراه با یک شارژر ۴۲ واتی عرضه می‌شود. با این حال، شایعات، عدم وجود قابلیت شارژ بی سیم برای مدل Lite را بیشتر به ذهن می‌رساند.

برند ناتینگ هنوز در حال توسعه بودن چنین دستگاه را رد نکرده است. نوع نامگذاری دستگاه برای قیمت‌گذاری Nothing Phone (1) Lite، به این احتمال قوت می‌بخشد می‌دهد که با یک دستگاه ارزان‌تر از نسخه معمولی این گوشی طرف باشیم که قیمت پایه آن معادل ۳۰۸ دلار باشد. لازم به ذکر است که Nothing Phone (1) در ایالات متحده عرضه نشده است و در مقایسه با قیمت تقریبی ۴۱۷ دلاری برای مدل فعلی، قیمت ۳۰۸ دلاری می‌تواند جذاب‌تر باشد.

از دیگر تغییرات می‌توان به بهره‌مندی از ۶ گیگابایت رم در مقایسه با ۸ گیگابایت نسخه معمولی اشاره کرد. این دستگاه احتمالا بدون سیستم روشنایی LCD Glyph و فضای شارژ بی سیم در پشت گوشی همراه خواهد شد. مدل لایت فضای داخلی کافی برای حمل باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در مقایسه با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت مدل فعلی را خواهد داشت.

گوشی هوشمند Nothing Phone (1) Lite

به گفته PhoneArena، همچنین بقیه مشخصات گوشی Nothing Phone (1) Lite تقریبا شبیه مدلی است که اخیرا عرضه شده است. به طوری که می‌توان گفت دارای یک پنل ۶.۵۵ اینچی OLED با وضوح FHD+ یا و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است. نرخ نوسازی دستگاه از ۶۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز متغیر است. قلب تپنده این دستگاه نیز چیپست اسپدراگون 778G پلاس خواهد بود.

گوشی هوشمند Nothing Phone (1) Lite در حال حاضر چیزی بیش از یک شایعه نیست و این واقعیت که Nothing وجود آن را انکار نکرده است یک موضوع بزرگ است. از این گذشته، این شرکت و مدیر عامل آن که در مورد هدفون Nothing (1) و Nothing Phone (1) به رسانه‌ها اطلاعاتی می‌داد، همواره شفاف بوده است. بنابراین وقتی صحبت از یک دستگاه بدون امضا و طراحی اصلی این شرکت باشد، معتقدیم که چنین گوشی هوشمندی احتمالا هرگز معرفی تخواهد شد. نظر شما درباره گوشی هوشمند Nothing Phone (1) Lite چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان