حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز وان پلاس Nord Buds CE با درایور 13.4 میلی‌متری و عمر باتری 20 ساعت معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، وان‌پلاس

کمپانی وان پلاس امروز به‌صورت رسمی از ایربادز جدید خود از سری نورد این شرکت با نام Nord Buds CE در هند رونمایی کرد. Buds CE دومین ایربادز این برند تحت نام تجاری Nord و به‌طورکلی ششمین ایربادز OnePlus از مجموع هدفون‌های بی‌سیم این شرکت از سری Z و Pro به‌شمار می‌رود.

ایربادز وان پلاس Nord Buds CE

Nord Buds CE همچنین دومین ایربادز وان‌پلاس با طراحی بدون سر سیلیکونی پس از OnePlus Buds اصلی است. ایربادز تازه معرفی‌شده‌ی این شرکت از مشخصاتی ازجمله درایور باس دینامیک 13.4 میلی‌متری، پشتیبانی از شارژ سریع و تا 20 ساعت عمر باتری بهره می‌برد.

همان‌طور که گفتیم، OnePlus Nord Buds CE با طراحی نیمه داخل گوش عرضه می‌شود به این معنی که دارای سری‌های قابل‌تعویض سیلیکونی نیست. در داخل، Nord Buds CE دارای یک درایو باس پویا 13.4 میلی‌متری بوده و بلوتوث 5.2 برای اتصال بی‌سیم وجود دارد.

ایربادز وان پلاس Nord Buds CE

ایربادز وان پلاس Nord Buds CE

درحالی‌که OnePlus Nord Buds CE قابلیت حذف نویز فعال را ندارد، این ایربادز با حذف نویز هوش‌مصنوعی برای تماس‌ها عرضه می‌شود. آخرین ایربادز وان پلاس همچنین از فرمت‌های AAC و SBC پشتیبانی می‌کند و وزن هر ایربادز به‌طور جداگانه 3.5 گرم و وزن قاب آن‌ها نیز 33 گرم می‌باشد.

هر ساقه‌ی ایربادز دارای یک باتری 27 میلی‌آمپرساعتی است و قاب با باتری 300 میلی‌آمپرساعتی نیز برای شارژ آن وجود دارد. با یک بار شارژ، ایربادز تا 4.5 ساعت پخش موسیقی یا 3 ساعت تماس تلفنی دوام می‌آورد. با قاب عرضه‌شده، ایربادز جدید وان پلاس تا 20 ساعت عمر باتری را ارائه می‌کند. همچنین شارژ سریع 10 دقیقه‌ای ازطریق پورت Type-C، تا 81 دقیقه پخش محتوای صوتی را فراهم می‌آورد. سایر ویژگی‌های Nord Buds CE عبارتند از گواهی IPX4 به‌منظور مقاومت در برابر تعریق و آب، جفت‌شدن سریع با گوشی‌های وان پلاس، اکولایزر اصلی صدا و پشتیبانی از برنامه HeyMelody.

OnePlus Nord Buds CE قیمتی معادل 2299 روپیه (29 دلار) داشته و در رنگ‌های سفید مهتابی و خاکستری مه‌آلود عرضه خواهد شد. این ایربادز همچنین از تاریخ 4 آگوست در فروشگاه‌های Flipkart ،OnePlus.in و OnePlus در سراسر هند به‌فروش خواهد رسید.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون ایربادز وان‌پلاس Nord Buds CE و طراحی و قابلیت‌های صوتی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی