حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی مخفی کردن وضعیت آنلاین واتس اپ به زودی ارائه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

پیام رسان واتس‌اپ یکی از پر استفاده‌ترین نرم‌افزارهای جهان است که نقش بسزایی در بهبود ارتباطات آنلاین داشته است. بنابر آخرین اخبار دریافتی، گویا ویژگی مخفی کردن وضعیت آنلاین واتس اپ به زودی ارائه خواهد شد. این قابلیت مسئله حریم خصوصی کاربران را بیش از قبل توسعه خواهد داد. با ترنجی همراه باشید.

ویژگی مخفی کردن وضعیت آنلاین واتس اپ چه کاربردی دارد؟

بسیاری از کاربران واتس‌اپ در اندروید مدت‌هاست که درخواست گزینه‌ای برای مخفی کردن وضعیت آنلاین خود دارند و حالا به نظر می‌رسد که در نهایت متا چنین ویژگی مهمی را به برنامه اندرویدی واتس اپ خود اضافه کرده است. در واقع، WABetaInfo سرنخ‌هایی در مورد اضافه شدن قریب الوقوع ویژگی جدید واتس اپ برای مخفی کردن وضعیت آنلاین کاربران (از دید یک مخاطب خاص) پیدا کرده است.

در نوامبر سال گذشته، واتس اپ این قابلیت را اضافه کرد که بتوانید وضعیت آخرین بازدید خود را از مخاطبین خاص مخفی کند. این یک گام در مسیر درست برای حفظ حریم خصوصی کاربران بود، اما حالا این شرکت آن را یک قدم رو به جلوتر توسعه می‌دهد. در نسخه بتای واتس‌اپ ۲.۲۲.۱۶.۱۲ اندروید، افرادی که در WABetaInfo بودند توانستند به تنظیمات حریم خصوصی جدیدی دسترسی پیدا کنند. بنابراین به نظر می‌رسد که واتساپ روی ویژگی کار جدیدی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد وضعیت آنلاین خود را پنهان کنند.

ویژگی مخفی کردن وضعیت آنلاین واتس اپ

این پلتفرم پیام‌ رسان اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا مخاطبینی را که می‌خواهند وضعیت خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارند انتخاب کنند. WhatsApp سه گزینه ارائه می‌دهد: انتخاب مخاطبین من، انتخاب مخاطبین من به جز….، و فقط اشتراک گذاری با ….. . این ویژگی که چند ماه است در دستگاه‌های iOS وجود دارد، اندکی پس از یک نسخه بتا دیگر به شما امکان می‌دهد انتخاب کنید چه کسی می‌تواند اطلاعات پروفایل و وضعیت شما را ببیند.

بنابراین، کاربران واتس اپ حالا می‌توانند انتخاب کنند که وضعیت خود را با تمام مخاطبین خود به اشتراک بگذارند یا افراد خاصی را از آن لیست حذف کنند و یا فقط با مخاطبین خاصی به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید وضعیت خود را از یک شخص خاص مخفی کنید. شما فقط باید گزینه دوم را انتخاب کنید.

ویژگی مخفی کردن وضعیت آنلاین واتس اپ

به گفته خبرگزاری GizChina، نسخه بتای جدید دارای گزینه جدیدی برای انتخاب افرادی است که می‌توانند در زمان آنلاین بودن شما را ببینند. این گزینه مستقیما به تنظیمات آخرین بازدید مربوط می‌شود، زیرا می‌توانید انتخاب کنید که آیا همه باید از در دسترس بودن شما مطلع باشند یا فقط کسانی که می‌توانند وضعیت آخرین بازدید شما را ببینند، به آن دسترسی داشته باشند. بنابراین کاربرانی که نگران حریم خصوصی خود هستند، می‌توانند به زودی وضعیت آنلاین خود را پنهان کنند.

لازم به ذکر است که این قابلیت برای کل لیست مخاطبین آن‌ها در اندروید قابل اجراست. همچنین باید گفت که اخیرا انتقال داده‌های واتساپ از اندروید به iOS به صورت رسمی امکان پذیر شده است، این ویژگی برای تمامی دستگاه‌های سازگار در دسترس است. نظر شما کاربران ترنجی درباره این قابلیت جدید در نرم‌افزار واتس اپ چیست؟ آیا وجود این قابلیت را مفید و کاربردی تلقی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان