حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی Nubia Z40S Pro به‌همراه تیزرهای آن مشخص شد: 29 تیر 1401

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | نوبیا

برند نوبیا به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد گوش پرچمدار فعلی خود را به‌روز کند. این گوشی هوشمند که Z40S Pro نامیده می‌شود، همان‌طور که گفته شد در مقایسه با نسل قبلی خود ساختار کاملاً متفاوتی خواهد داشت و به یک شاسی لبه تخت به‌همراه یک نوار لغزنده فیزیکی مجهز می‌شود. نوبیا همچنین به‌شدت به افزایش قدرت دوربین در تلفن همراه آینده خود اشاره دارد. طبق اعلام رسمی، Nubia Z40S Pro برای معرفی در تاریخ 20 July (29 تیر 1401) برنامه‌ریزی شده است.

تاریخ معرفی Nubia Z40S Pro

نوبیا به‌تازگی فاش کرده است که Z40 Pro این شرکت در آینده‌ای نزدیک نسخه S را دریافت خواهد کرد که مانند اکثر رقیبان خود در سایر شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه، به‌جای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 کمی قدیمی‌تر، از Snapdragon 8+ Gen 1 بهره می‌برد. برند زیرمجموعه ZTE قبلاً نیز به‌وضوح اعلام کرده بود که قصد دارد پرچمدار فعلی خود را ازنظر مشخصات دوربین و همچنین عملکرد برتری دهد.

برای این منظور، Z40S Pro حتی چیزی شبیه به نوار لغزنده هشدار OnePlus دریافت خواهد کرد، اگرچه این یک دکمه فیزیکی 2 مرحله‌ای است که به‌عنوان یک “سوئیچ دوربین” عمل می‌کند که به یک حالت خاص عکاسی خیابانی می‌پردازد. درحال‌حاضر هیچ سخنی در مورد توانایی آن برای عکسبرداری در شرایط خاص وجود ندارد.

تاریخ معرفی و تیزرهای Nubia Z40S Pro

تاریخ معرفی و تیزرهای Nubia Z40S Pro

این تیزر همچنین به‌طورمعمول به یک ساختار به‌روزشده با لبه‌های صاف برای Z40S Pro اشاره می‌کند. این همچنین ممکن است به‌معنای صفحه‌نمایش تخت باشد، اگرچه این برند هنوز چنین تغییری را تأیید نکرده است. Nubia همچنین با یک ماژول دوربین تقریباً شبیه به گوشی‌های Vivo پر از لنزهای بزرگ و ظاهراً با فناوری پیشرفته، درحال تبدیل شدن به رقیب Moto X30 Pro ازنظر برآمدگی دوربین است.

با توجه به این نکته، این برند همچنین به موتورولا پیوسته تا پرچمدار بعدی خود را ازنظر مشخصات دوربین کمی شایسته‌تر از حد معمول معرفی کند. برای این منظور، Z40S Pro مانند X30 Pro دارای 2 دوربین مختلف با لنزهای 50 میلی‌متری و 35 میلی‌متری (که دومی در Z40S Pro نیز استفاده شده بود) و همچنین یک ماژول پریسکوپ 125 میلی‌متری خواهد داشت.

درنهایت، Z40S Pro دارای یک فلاش حلقه‌ای روشن و بزرگ خواهد بود. بر این اساس، Nubia آن را به‌عنوان یک رقیب جدی عکاسی موبایل معرفی می‌کند که اکنون قرار است در 20 ژوئیه 2022 در ساعت 14:00 به‌وقت پکن (08:00 CET) به‌صورت رسمی معرفی شود.

نظر شما پیرامون تاریخ معرفی و تیزرهای Nubia Z40S Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی