حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی Z Fold 4 سامسونگ از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی S22 Ultra بهره می‌برد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، سامسونگ، شایعات

با معرفی هر نسل از دستگاه‌های تاشو سامسونگ، متوجه تغییرات چشمگیر آن‌ها در جهت مثبت می‌شویم. این شرکت در زمینه‌ی ایجاد نوآوری‌ها برای گوشی‌های تاشوی خود شهرت دارد، اما تنها بخشی که تاکنون در سری گلکسی فولد بدون ارتقا باقی مانده، دوربین آن‌هاست. مطمئناً، شما هنوز هم یک سیستم دوربین قابل‌احترام در این دستگاه‌ها دریافت می‌کنید، اما هیچ شباهتی به آنچه در پرچمداران سری S شاهد آن هستیم، مشاهده نخواهید کرد. این مورد اما، ممکن است درحال تغییر باشد؛ چراکه گفته می‌شود گلکسی Z Fold 4 از همان سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی دوربین گلگسی S22 Ultra درکنار لنز فوق‌عریض آن بهره می‌برد.

دوربین گلکسی Z Fold 4

طبق آخرین گزارش‌های منتشرشده، گلکسی زد فولد 4 سامسونگ از یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی بزرگ‌تر بهره می‌برد که در مدل اولترا سری گلکسی اس یافت می‌شود. این مطمئناً یک خبر عالی برای افرادی‌ست که به‌دنبال ارتقاء دوربین گوشی‌های تاشوی سامسونگ بوده‌اند. در مقام مقایسه، گلکسی زد فولد 3 همچنان یک سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی را ارائه می‌کند و اگرچه حسگر آن به‌لطف ترکیبی از جادوی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری عالی بوده، اما در مقایسه با سایر پرچمداران سامسونگ، باز هم یک پله عقب‌تر است.

ازطرف دیگر، اطلاعات جداگانه‌ی دیگری نشان می‌دهد که گلکسی زد فولد 4 درحقیقت همان ترکیب دوربین گلکسی S22 Ultra را با خود به‌همراه خواهد داشت؛ به‌غیر از لنز پریسکوپی زوم آن. به‌این‌ترتیب، دوربین گلکسی Z Fold 4 از همان سنسور اصلی، فوق‌عریض و بزرگنمایی 3 برابر اپتیکال گلکسی اس 22 اولترا بهره می‌برد.

دوربین گلکسی Z Fold 4

دوربین گلکسی Z Fold 4

در این مرحله، به‌نظر می‌رسد که Galaxy Z Fold 4 قرار است بر اساس Galaxy S22 Ultra پایه‌گذاری شود. بااین‌حال، اخیراً اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه سامسونگ درحال کنار گذاشتن برنامه‌های خود به‌منظور اضافه کردن اسلات قلم S Pen در گوشی تاشوی جدید است، صرفاً به این دلیل که شرکت کره‌ای می‌خواهد این دستگاه را نازک‌تر و کوچک‌تر کند، شنیده می‌شود.

دیدگاه شما پیرامون ترکیب دوربین گلکسی رد فولد 4 سامسونگ چیست؟ آیا با این مشخصات، مایل به تهیه‌ی این دستگاه گران‌قیمت و لوکس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی