حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید تلگرام با اضافه‌شدن دانلود منیجر داخلی، منوی پیوست جدید و موارد دیگر منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، پیام رسان

تلگرام به‌تازگی اپلیکیشن پیام‌رسان خود را با چندین ویژگی جدید آپدیت کرده است؛ ازجمله دانلود منیجر داخلی، طراحی مجدد منوی پیوست، پشتیبانی از پخش زنده با اپلیکیشن‌های شخص‌ثالث و سایر قابلیت‌های کاربردی دیگر که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

آپدیت جدید تلگرام با اضافه‌شدن دانلود منیجر

کاربران تلگرام اکنون می‌توانند فایل‌هایی را از هر نوع تا حداکثر ۲ گیگابایت ارسال کنند و از هر دستگاهی به آن‌ها دسترسی داشته باشند، بدون محدودیت در فضای ذخیره‌سازی ابری که باعث محبوبیت دانلود فایل‌ها در این پلتفرم شده است.

برای این منظور، زمانی که فایل‌ها به‌طور فعال درحال دانلود هستند، اکنون نماد جدیدی در نوار جستجو ظاهر می‌شود که کاربران می‌توانند روی آن ضربه بزنند تا دانلودها را مشاهده و مدیریت کرده، همه دانلودها یا فقط موارد جداگانه را متوقف کنند و از سر بگیرند و یا یکی را برای افزایش اولویت یا مشاهده آن در صفحه چت انتخاب کنند.

آپدیت دانلود منیجر تلگرام

آپدیت دانلود منیجر تلگرام

درهمین‌حال، یک منوی پیوست کاملاً بازطراحی‌شده هنگام ارسال چندین عکس یا ویدیو ظاهر می‌شود. کاربران می‌توانند بر روی «X انتخاب‌شده» (X تعداد آیتم‌ها است) در بالای صفحه ضربه بزنند تا پیش‌نمایش ظاهر آلبوم در چت را درهنگام ارسال مشاهده کنند و همچنین رسانه انتخاب‌شده را مرتب کرده و یا حذف کنند.

در جای دیگر، نسخه 8.6 تلگرام گزینه دوربین درون برنامه‌ای را در گالری ادغام می‌کند، درحالی‌که نوار ناوبری جدید دسترسی سریع به عکس‌ها، فایل‌ها، اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی و موارد دیگر را نیز ارائه می‌دهد.

در جدیدترین نسخه تلگرام، حالت تاریک اکنون دارای ظاهر جذاب‌تر به‌همراه طراحی شفاف در قسمت بالای صفحه است که درهنگام اسکرول، جلوه‌ی ویژه‌ای را به صفحه چت شما می‌بخشد.

همچنین در جدیدترین به‌روزرسانی، امکان ایجاد یک نام کاربری @ منحصربه‌فرد از صفحه تنظیمات وجود دارد و راه آسانی را برای دیگران فراهم می‌کند تا از طریق جستجو یا پیوند t.me/username بدون اشتراک‌گذاری شماره تلفن، با آن‌ها تماس بگیرند.

علاوه‌بر این، اکنون تلگرام از ابزارهای پخش شخص‌ثالث مانند OBS Studio و XSplit برای پخش ویدیوی زنده پشتیبانی کرده و به کاربران اجازه می‌دهد تا برای ظاهر حرفه‌ای‌تر، پوشش‌ها و طرح‌بندی‌های چندصفحه‌ای را اضافه کنند.

درنهایت، پیش‌نمایش‌های وب برای پیوندهای t.me ظاهر جدیدی پیدا کرده و پس‌زمینه‌های چت و عناصر طراحی را از سرویس‌گیرنده وب تلگرام با امکانات کامل اضافه کرده‌اند.

نظر شما پیرامون آپدیت جدید تلگرام و اضافه شدن چندین قابلیت کاربردی به این پیام‌رسان چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فک کنم تو آپدیتای بعدی ت.لگرام خودش واسمون نون میاره😂❤
ولی ولی آپدیت و.اتساپ:
چلوکبابی ح.سینی ( ح.سینی سابق )
😂😂😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی